دی ۲۳, ۱۴۰۲ ۱۰:۳۵ Asia/Dushanbe
  • شهادت ۱۰ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به جنوب غزه
    شهادت ۱۰ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به جنوب غزه

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی اطراف محل اسکان آوارگان فلسطینی را در شرق گذرگاه رفح، جنوب باریکه غزه بمباران کردند که دستکم ۱۰ فلسطینی از جمله چند کودک شهید و شماری هم زخمی شدند.

به گزارش روز شنبه شبکه تلویزیونی "المیادین"، نیروهای مقاومت فلسطین نیز  به شهرک "ادورا" نزدیک شهر "الخلیل"، جنوب کرانه باختری، با نیروهای ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی درگیر شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی از شهرک‌نشینان "ادورا" خواست در خانه‌هایشان بمانند و به هیچ عنوان از منازل خود خارج نشوند.

منابع اسرائیلی از مجروح شدن یک شهرک‌نشین و یک نظامی ارتش در حمله نیروهای مقاومت به شهرک "ادورا" خبر دادند و نیروهای امدادی اسرائیل بلافاصله به محل اعزام شدند.
در همین حال، ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که ۳ نفر از فلسطینیانی را که به شهرک "ادورا" نفوذ کرده بودند، در درگیری با نظامیان اسرائیلی کشته شدند.
خبر دیگر اینکه، پایگاه خبری عبری زبان "واللا" فاش کرد که ارتش رژیم صهیونیستی معلول شدن ۴ هزار نظامی خود در جنگ غزه را تایید کرده و برآوردها نشان می‌دهد که مجموع نظامیانی که در این جنگ معلول شدند، به ۳۰ هزار نفر می‌رسد.
پایگاه خبری "واللا" همچنین اعلام کرد، فرماندهان گردان ۸۲۲۶ و گردان ۳۶۳ ارتش رژیم صهیونیستی در نبرد با مقاومت در باریکه غزه زخمی شدند.

کلیدواژه