اسفند ۰۵, ۱۴۰۲ ۱۸:۴۹ Asia/Dushanbe
  • عملیات حزب الله علیه چند پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی
    عملیات حزب الله علیه چند پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی

حزب الله لبنان از هدف قرار دادن یک شهرک نظامی و صهیونیست نشین و سه پایگاه نظامیان صهیونیست خبر داد.

به گزارش روزشنبه خبرگزاری صدا و سیما؛ حزب الله لبنان با دو پهپاد انتحاری محل شورای منطقه‌ای «الجلیل» در شهرک نظامی و صهیونیست نشین «کریات شمونه» را در پاسخ به حملات نظامیان صهیونیست به مناطق مسکونی در جنوب لبنان هدف قرار داد.

پایگاه‌های «رادار» ، «رویسات العلم»  و پایگاه «مالکیه»رژیم صهیونیستی  یکبار با موشک‌های هدایت شونده و دومین بار با موشک‌های برکان هدف حملات حزب الله قرارگرفتند.

 

 

براساس این گزارش حزب الله لبنان صحنه‌هایی از هدف قرار دادن مقر فرماندهی تیپ شرقی ۷۶۹ ارتش رژیم صهیونیستی در پایگاه کریات شمونا در شمال فلسطین اشغالی را منتشر کرد.

درعملیاتی  دیگر نیروهای مقاومت تجمع نظامیان صهیونیست را در منطقه «کبرا» با دو فروند موشک برکان هدف قرار دادند.

نیروهای حزب الله لبنان بامداد روزجمعه هم  پادگان «معالیه گولان» را دربلندی‌های جولان اشغالی  هدف حملات موشکی قراردادند .

 

 

گفتنی است جنگنده‌ها، پهپاد‌ها و توپخانه رژیم صهیونیستی نیز به ۱۴ منطقه در جنوب لبنان از جمله،« کفرکلا، لبونه و عیتا شعب »حمله کردند.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای حمایت از نیروهای مقاومت فلسطین، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین اشغالی کرده است.

رسانه‌های صهیونیستی  اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله لبنان در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

کلیدواژه