فروردین ۰۵, ۱۴۰۳ ۱۱:۵۳ Asia/Dushanbe
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی

مقاومت اسلامی عراق بامداد امروز (یکشنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد، ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی را هدف حمله پهپادی قرار داد .

به گزارش ایرنا ؛ مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که برای حمایت از مردم غزه، حمله علیه اشغالگران را در ماه رمضان شدت خواهد داد.

مقاومت اسلامی عراق بامداد چهارشنبه گذشته نیز اعلام کرد که فرودگاه بن گوریون، در سرزمین‌های اشغالی را هدف چندین پهپاد قرار داده است. این گروه پیشتر و در عملیات گذشته به سرزمین های اشغالی هشدار داده بود که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به باریکه غزه، عملیات خود علیه مواضع این رژیم جعلی را تشدید خواهد کرد.

همچنین، مقاومت اسلامی عراق دوشنبه گذشته نیز با اعلام اینکه یک پایگاه پهپادی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است، افزود: این پایگاه که در جولان اشغالی سوریه قرار داشته، هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.

مقاومت اسلامی عراق همچنین پیشتر  پایگاه هوایی "پالمخایم"، متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی را هدف حمله پهپادی قرارداد بود.

 حزب الله لبنان نیز بامداد یکشنبه تصاویر و فیلم حمله به پایگاه‌ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را منتشر کرد. نیروهای مقاومت لبنان (حزب الله) صحنه‌هایی از هدف قرار دادن تجهیزات جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی در پایگاه الرادار، در شمال فلسطین اشغالی را منتشر کرد.

حزب الله لبنان در پاسخ به تجاوز صهیونیستها به «بعلبک» در شرق لبنان، پایگاه موشکی و توپخانه‌ای در «یوآو» و پادگان نظامی «کیلع» را با 60 موشک هدف  قرار داد.

ارتش رژیم صهیونیستی شهر بعلبک در شرق لبنان را بمباران کرده است.

حزب‌الله لبنان در چند ماه گذشته و به دنبال جنایات هولناک رژیم صهیونیستی و نسل‌کشی فلسطینی‌ها توسط این رژیم در باریکه غزه، بارها مواضع نظامی صهیونیست ها در شمال سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده و تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

همچنین گردان‌های القسام گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین هم اعلام کرد ضربات سنگینی به نیروهای اشغالگر اسرائیلی وارد کرده است.

شبکه الجزیره در گزارشی در این خصوص آورده: گردان‌های القسام اعلام کرد یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی را در جنوب بیمارستان شفا در شهر غزه با راکت ضدزره "یاسین 105" هدف قرار داده است.

گردان‌های القسام همچنین افزوده، سه تانک اسرائیلی را در جنوب بیمارستان شفا در غزه با راکت ضدزره یاسین 105 و بمب شواظ؛ هدف قرار داده و تعدادی از نظامیان اسرائیلی را به هلاکت رسانده و یا زخمی کرده است.

همچنین، ساعاتی پیش نیز رزمندگان القسام مواضع نظامیان صهیونیست را در اطراف بیمارستان شفا هدف حمله توپخانه‌ای قرار دادند. گردان‌های القسام اعلام کرد، گروهی از نظامیان صهیونیست را در داخل ساختمانی در اطراف بیمارستان شفا در غزه با راکت ضد استحکامات TBG هدف قرار داده و همه آن‌ها را به هلاکت رسانده است.

 

کلیدواژه