دی ۰۶, ۱۳۹۹ ۰۹:۳۸ Asia/Dushanbe
  • در روزهای گذشته کاروان نظامیان آمریکایی در عراق بارها هدف حمله قرار گرفت
    در روزهای گذشته کاروان نظامیان آمریکایی در عراق بارها هدف حمله قرار گرفت

گروه «قاصم الجبارین» در بیانیه‌ای مسوولیت حملات ضد کاروان‌های پشتیبانی نیروهای آمریکایی در عراق را برعهده گرفت.

به گزارش رادیو تاجیکی صدای خراسان به نقل از خبرگزاری فارس، گروه عراقی "قاصم الجبارین " روز شنبه با بیان اینکه عملیات‌هایش علیه اشغالگران آمریکایی دقیق و کاری بوده و برخلاف ادعاهای آن‌ها فقط به اهداف تعیین شده اصابت کرده است درباره طرح توطئه آمریکا در عراق هشدار داد.

در روزهای گذشته کاروان های پشتیبانی نظامیان آمریکایی بارها هدف حمله قرار گرفت و راکت‌هایی نیز به سمت منطقه سبز بغداد که سفارت آمریکا در آن قرار دارد شلیک شد. 

گروه قاصم الجبارین با اشاره به نقشه آمریکا برای هدف قراردادن مناطق مسکونی با راکت تاکید کرد که این اقدامات هرگز ما را از عزم و اراده خود در هدف قرار دادن نیروهای تروریست آمریکایی منصرف نخواهد کرد و اشغالگران آمریکایی  بدانند حملات ضد آنها دردناک و مؤثر خواهد بود.

یگان «قاصم الجبارین» پیش از این نیز با برعهده گرفتن مسوولیت چندین حمله به کاروان نظامی آمریکا در عراق اعلام کرده بود این حملات با هدف محاصره نظامی و اقتصادی اشغالگران آمریکایی صورت می‌‌گیرد.

بسیاری از مردم و گروه های عراقی خواهان خروج نیروهای تروریست آمریکایی از عراق هستند و پارلمان این کشور نیز طرحی درباره خروج این نیروها تصویب کرده است.

 

بیشتر بخوانید:

کلیدواژه