دی ۱۹, ۱۴۰۲ ۱۹:۰۳ Asia/Dushanbe
  • امضای سندخواهرخواندگی «تهران» و «دوشنبه» در دیدار شهرداران دوشنبه و تهران
    امضای سندخواهرخواندگی «تهران» و «دوشنبه» در دیدار شهرداران دوشنبه و تهران

سند اجرایی همکاری‌های خواهرخواندگی «تهران» و «دوشنبه»، با حضور شهرداران پایتخت‌های ایران و تاجیکستان امضا شد.

به گزارش ایلنا، مراسم امضای برنامه همکاری و سند اجرایی خواهرخواندگی میان شهر تهران و دوشنبه، ظهر امروز (سه‌شنبه ۱۹ دی‌ماه ۱۴۰۲) با حضور علیرضا زاکانی، شهردار تهران و رستم امامعلی، شهردار دوشنبه و رئیس مجلس ملی تاجیکستان در محل برج میلاد پایتخت برگزار شد.

با توجه به تفاهم خواهرخواندگی دو شهر «تهران» و «دوشنبه» که از گذشته منعقد شده بود، در مراسم امروز سند اجرایی این خواهرخواندگی برای همکاری های اجرایی در ۱۲ محور به امضا رسید.

هوشمندسازی، خدمات شهری، عمران، شهرسازی، حمل‌ونقل و مدیریت ترافیک و آموزش در حوزه های منابع انسانی، مدیریت بحران و آتش‌نشانی از جمله محورهای تشکیل‌دهنده این سند اجرایی است.

در این مراسم، مجید باقری معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران، محمدامین توکلی‌زاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، نرگس معدنی‌پور، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، محسن پیرهادی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مدیران شهری دو شهر تهران و دوشنبه نیز حضور داشتند.

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، رستم امامعلی، شهردار دوشنبه و هیات همراه، پیش‌ از مراسم امضای تفاهم همکاری شهرهای تهران و دوشنبه، بازدیدی از بخش‌های مختلف برج میلاد و رصدخانه شهری تهران واقع در مجموعه برج داشتند.

کلیدواژه