بهمن ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۳ Asia/Dushanbe
  • سازمان امنیت و همکاری اروپا: انتخابات ریاست جمهوری تاجیکستان بدون رقابت واقعی برگزار شد
    سازمان امنیت و همکاری اروپا: انتخابات ریاست جمهوری تاجیکستان بدون رقابت واقعی برگزار شد

سازمان امنیت و همکاری اروپا تاکید کرد: نظام سیاسی تاجیکستان باید در مقررات ویژه و امتیازاتی که به رییس‌جمهوری فعلی تاجیکستان اعطا کرده است تجدید نظر کند.

به گزارش رادیو تاجیکی صدای خراسان به  نقل از سامانه اسپوتنیک، با گذشت 3 ماه و 20 روز از انتخابات ریاست جمهوری تاجیکستان  در11  اکتبر سال 2020 سازمان امنیت و همکاری اروپا در گزارشی اعلام کرد: این انتخابات  بدون رقبای سیاسی واقعی  برگزار شده است.

این گزارش می افزاید: در انتخابات ریاست جمهوری تاجیکستان امکان ابراز اندیشه های مختلف فراهم نبود و برای تطابق معیارهای انتخاباتی تاجیکستان با تعهدات و استانداردهای سازمان امنیت وهمکاری اروپا باید تلاشهای زیادی به کار گرفته شود.

سازمان امنیت وهمکاری اروپا با ارائه 23 توصیه به حکومت تاجیکستان ضمن تاکید بر شفافیت در انتخابات آینده خواهان  بهبود اوضاع حقوق و آزادی‌های سیاسی و مدنی ساکنان این کشور، رفع محدودیت‌ها و فراهم کردن شرایط  برابر و یکسان برای تمامی نامزدها شده است.

انتخابات ریاست جمهوری تاجیکستان 11 اکتبر سال 2020  با حضور امامعلی رحمان  و 4 نفر از رییسان حزب‌های سیاسی برگزار شد و با پیروزی قاطع رحمان  با کسب 90 و 9 دهم  درصد آرا به پایان رسید.

 

بیشتر بخوانید:

کلیدواژه