مهر ۱۸, ۱۴۰۲ ۱۲:۴۰ Asia/Dushanbe
  • درخواست اسرائیل از آمریکا برای ارسال بمب‌های هوشمند
    درخواست اسرائیل از آمریکا برای ارسال بمب‌های هوشمند

نشریه آمریکایی پولیتیکو در گزارشی نوشت،اسراییل از آمریکا درخواست تسلیحات بمب‌های هوشمند کرده است.

رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح شنبه (7 اکتبر) در پاسخ به جنایات صهیونیست ها عملیات همه جانبه و بی نظیر خود با نام «طوفان الاقصی» را از غزه ضد مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کردند. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران، نشریه آمریکایی پولیتیکو به نقل از دو منبع آگاه که نخواستند نامشان فاش شود اعلام کرد،اسرائیل بمب های هوشمند و موشک های رهگیری اضافی برای سامانه گنبد آهنین را از آمریکا درخواست کرده است.

این نشریه تاکید دارد، این درخواست با وعده جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا مبنی بر ارائه کمک‌های نظامی به رژیم صهیونیستی طی چند روز آینده تطابق دارد. 

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) نیز اعلام کرد وزارت جنگ اسراییل لیست اولیه تسلیحات مورد نیاز خود از آمریکا را تهیه کرده است. 

رژیم صهیونیستی با درخواست بمب های هوشمند، حملات سنگینی به مناطق مسکونی نوار غزه دارد و خانه های فلسطینیان را هدف قرار می دهد.

در همین حال ،دفتر تحقیقات فدرال (اف‌بی‌آی) روز دوشنبه اعلام کرد، اف‌بی‌آی هیچ اطلاعات مشخص و معتبری ندارد که نشان دهنده تهدیدی برای ایالات متحده ناشی از حملات حماس در اسرائیل باشد.

کاخ سفید اوایل روز دوشنبه اعلام کرد که دست‌کم 11 آمریکایی در اراضی اشغالی کشته شده‌اند و آمریکایی‌هایی نیز در بین صهیونیست‌هایی هستند که حماس در عملیات طوفان الاقصی به گروگان گرفته است.

 

کلیدواژه