بازداشت دو تن از آدم ربایان و افراد گروه داعش در ولایت ننگرهار+عکس
(last modified 1399-09-19T08:21:05+00:00 )
قوس 19, 1399 12:51 Asia/Kabul
  • بازداشت دو تن از آدم ربایان و افراد گروه داعش در ولایت ننگرهار
    بازداشت دو تن از آدم ربایان و افراد گروه داعش در ولایت ننگرهار

مسئولان در ولایت ننگرهار میگویند، در چندین عملیات، ادم ربایان سرشناس و افراد مهم گروه داعش را بازداشت نموده اند.

به گزارش خبرنگار رادیودری، عطاالله خوگیانی، سخنگوی والی ننگرهار گفت: پلیس و موظفین اداره امنیت ملی در یک اقدام ویژه دوتن از آدم ربایان سرشناس بنام مسعود و خیرالله را در ناحیه  هفتم ولسوالی سرخرود این ولایت بازداشت کرده اند.

Image Caption
Image Caption

ۍ گفت: این ادم ربایان اعتراف نموده که سال گذشته یک کارمند بلند رتبه مستوفیت ولایت ننگرهار و یک افسر وزارت امور داخله را اختطاف نموده بود که در بدل پول گزاف انها را دوباره رها نمود.

سخنگوی والی ننگرهار همچنان گفت که پولیس و نیروهای امنیت ملی در یک اقدام مشترک دیگر اظهارالدین مشهور به خاکسار یکی از افراد کلیدی گروه داعش که مسئولیت انتقال مواد انفجاری را به شهر جلال اباد داشت، همراه با یکتن دیگر در مربوطات ناحیه هشتم شهر جلال اباد بازداشت نموده است. 

به گفته سخنگوی والی ننگرهار این نیروها همچنان در نتیجه تشریک مساعی توانستند در منطقه سراچه ای علیخان  بنام ملک  یک سرباز پولیس را که درسال ۱۳۸۹ در ولایت نورستان یک پوسته ای امنیتی را به مخالفان دولت تسلیم نموده بود، بازداشت نمایند. 

سخنگوی والی ننگرهار افزود: در این پوسته ۲۴ میل سلاح کلاشنکوف، چهار میل ماشنیدار پیکا، یک میل راکت انداز و هزاران فیر مرمی بدست مخالفان دولت افتاده بود.

Image Caption

همچنان در یک اقدام مشابهه دو  جلیقه مملو از مواد انفجاری که اماده حمله گردیده بود، کشف و بدست اورده است.

کلیدواژه