جدی 08, 1399 10:55 Asia/Kabul
  • اندرابی: کشتار افراد ملکی از سوی طالبان اوج ذلت و جنایت در برابر مردم است
    اندرابی: کشتار افراد ملکی از سوی طالبان اوج ذلت و جنایت در برابر مردم است

وزیر امور داخله افغانستان در جلسه ارزیابی وضعیت امنیتی ضمن جنایت خواندن هدف قرار دادن افراد ملکی از سوی طالبان گفت: مبارزه جدی برای مهار نمودن اهداف تروریستان همچنان ادامه دارد.

به گزارش رادیودری، جلسه ویدیو کنفرانس به هدف ارزیابی وضعیت امنیتی و رسیدگی به چالش‌های فراه راه تأمین امنیت و تنفیذ قانون در ۳۴ ولایت افغانستان، روز یکشنبه (۷ جدی ۱۳۹۹) به ریاست محمد مسعود اندرابی وزیر امور داخله برگزار گردید.

وزیر امور داخله افغانستان در این نشست ضمن استماع گزارشات قوماندان‌های امنیه ولایات گفت که تروریستان طالب پس از متقبل شدن شکست سنگین در میدان‌های نبرد، به هدف قرار دادن خبرنگاران، فعالان جامعه مدنی، عالمان دین و بزرگان قومی رو آورده اند که این عمل شان نمایانگر اوج ذلت و جنایت در برابر مردم افغانستان میباشد.

وی تصریح کرد که مبارزه جدی نیروهای امنیتی برای مهار نمودن اهداف شوم تروریستان ادامه دارد و در کنار آن، وزارت امورداخله روی تامین امنیت فعالان مدنی، خبرنگاران و علمای دین تمرکز بیشتر خواهد کرد.

اندرابی همچنان در بخشی از این جلسه روی توجه به نیازمندی های پلیس تاکید کرد و به مسوولین هدایت داد که در راستای رسیدگی به موقع به نیازمندی‌های پلیس در سطح کشور به خصوص در این فصل سرمای زمستان توجه جدی نمایند.

از سویی هم، وزیر امور داخله افغانستان روی کاهش تلفات نیروهای پلیس و وارسی از خانواده شهدای این نیروها، بالای قوماندانان امنیه ولایات تأکید کرد و هشدار داد که در صورت کوتاهی و غفلت در این مورد، مسوولین مورد بازپرس قرار خواهند گرفت.

کلیدواژه