کشته و زخمی شدن7 نیروی امنیتی و یک فرد داعش در ولایات ننگرهار و کنر
(last modified 1399-11-25T07:17:57+00:00 )
دلو 25, 1399 11:47 Asia/Kabul
  • کشته و زخمی شدن7 نیروی امنیتی و یک فرد داعش در ولایات ننگرهار وکنر
    کشته و زخمی شدن7 نیروی امنیتی و یک فرد داعش در ولایات ننگرهار وکنر

7 نیروهای امنیتی و یک فرد داعش در ولایات ننگرهار و کنر کشته و زخمی شدند.

به گزارش خبرنگار رادیو دری محمد فرید دهقان سخنگوی فرماندهی پولیس ولایت کنر گفت: شب گذشته طالبان مسلح  بالای پوسته های امنیتی در ولسوالی چپه دره این ولایت حملات گروهی انجام  دادند که درجریان این درگیری  یک فرمانده پلیس محلی همراه با یک پلیس دیگر براثر انفجار ماین کنار جاده ای بالای موترش کشته و دو پلیس دیگر زخمی شدند.

اما دین محمد عضو شورای ولایتی کنر می گوید در این انفجار بشمول فیروز پنج پولیس محلی کشته شده اند.

همچنان  شب گذشته در ادامه کشتار های هدفمند در شهر جلال اباد محمد رضا فرمانده  پولیس محلی ولسوالی رودات ولایت ننگرهار ودکتر خالد دورانی یکی از کارمندان بلند رتبه دارالنشای مشرانو جرگه  در مربوطات ناحیه دوم شهر جلال اباد ترورشدند.

در این حمله همچنان پسر کوچک فرمانده رضا زخمی شده است.

گفتنی است که مهاجمان از سوی پولیس دستگیر شدند اما اداره ولایتی ننگرهار تا اکنون در این مورد چیزی نگفته است.

از سوی دیگر دفتر سخنگوی والی ننگرهار با انتشار اعلامیه ای به رسانه ها گفت: شب گذشته در نواحی دوم وششم شهر جلال اباد از سوی نیروهای ویژه اداره امنیت ملی عملیاتی صورت گرفته که در نتیجه ی آن یک تن از افراد داعش که مسئولیت ترور و کشتارهای هدفمند را در شهر جلال اباد بر عهده داشت کشته ودو تن دیگر از افراد داعش که با تهدید از مردم به خصوص تجاران پول جمع اوری وبه گروه داعش تسلیم می کردند بازداشت شدند. در اعلامیه امده است که بازداشت شدگان برای کسب معلومات بیشتر تحت توقیف و بازجویی قرار گرفته اند.

کلیدواژه