سرلشکر باقری: هوشمندی ملت افغانستان رویای شوم شیطان بزرگ را باطل می‌کند
(last modified 1400-02-22T14:21:47+00:00 )
ثور 22, 1400 18:51 Asia/Kabul
  • سرلشکر باقری: هوشمندی ملت افغانستان رویای شوم شیطان بزرگ را باطل می‌کند
    سرلشکر باقری: هوشمندی ملت افغانستان رویای شوم شیطان بزرگ را باطل می‌کند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، در پیامی تاکید کرد وحدت و هوشمندی ملت افغانستان رویای شوم شیطان بزرگ را باطل می‌کند.

به گزارش رادیو دری، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح  جمهوری اسلامی ایران در پیامی با محکوم کردن جنایت شنبه سیاه کابل، شهادت ده‌ها دانش‌آموز بی‌گناه در این عملیات تروریستی را تسلیت گفت.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، در این پیام با اشاره به اینکه رژیم تروریستی آمریکا برای تامین اهداف و مقاصد شیطانی خود ارتکاب هر جنایتی را مباح و روا می داند، افزود :  وحدت و هوشمندی ملت افغانستان رویای شوم شیطان بزرگ را باطل می‌کند.

در این پیام آمده است،  حاکمان منفور و پلید واشنگتن  برای تأمین اهداف و مقاصد شیطانی خود، ارتکاب هر جنایتی علیه بشریت به‌ویژه مسلمانان را برای خود مباح و روا می‌دانند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، در این پیام تاکید کرد  این جنایت هولناک در واقع پرده‌ای از سلسله اقدامات پنهان و آشکار آمریکایی‌ها برای سرپوش گذاشتن بر شکست سیاست‌های خود در ۲۰ سال حضور ننگین در افغانستان  است.

روز شنبه بر اثر انفجارهای تروریستی مقابل مدرسه دخترانه سیدالشهدا در غرب کابل، 85 نفر کشته و بیش از 150 نفر زخمی شدند در حالی که بیشتر قربانیان از دختران دانش آموز این مدرسه بودند.

کلیدواژه