فردا فهرست نهایی بازرسان نهادهای انتخاباتی به ریاست جمهوری افغانستان ارسال می‌شود
(last modified 1395-08-12T14:12:14+00:00 )
عقرب 12, 1395 18:42 Asia/Kabul
  • فردا فهرست نهایی بازرسان نهادهای انتخاباتی به ریاست جمهوری افغانستان ارسال می‌شود

اعضای کمیته گزینش کمیسران نهادهای انتخاباتی می‌گویند که فردا پنجشنبه ۱۳ عقرب فهرست نهایی نامزدان کمیسران نهادهای انتخاباتی را به ریاست جمهوری افغانستان می‌فرستند.

به گزارش خبرگزاری فارس،«جاوید رشیدی» رئیس کمیته گزینش انتخابات افغانستان در یک نشست خبری به رسانه‌ها گفت:  پس از یک ماه تلاش‌های همه جانبه، فردا فهرست 21 نفری کمیسیون مستقل انتخابات و 15 نفری عضویت در کمیسیون سمع شکایات انتخاباتی به ریاست جمهوری افغانستان ارسال خواهد شد.

رئیس کمیته گزینش انتخابات افغانستان گفت: 720 نفر عضویت در کمیسیون‌های انتخاباتی را داشتند که بر اساس مصاحبه‌ها، فردا پنج شنبه، از 63 متقاضی کمیسیون مستقل انتخابات و 42 متقاضی از کمیسیون سمع شکایات انتخاباتی مصاحبه‌های نهایی گرفته شده و فهرست 21 نفری به ارگ ریاست جمهوری افغانستان ارسال خواهد شد.

«یوسف رشید» عضو کمیته گزینش انتخابات افغانستان در این نشست خبری گفت: این کمیته روند کاری‌اش را با شفافیت کامل انجام داده و تحت تاثیر هیچ گونه مداخلات سیاسی قرار نگرفته است.

جمهور به نقل از این عضو کمیته گزینش نوشت: مشارکت ملی و جنسیتی مد نظر گرفته شده است که تاکنون هیچ گونه مشکلی پیش نیامده است.

کلیدواژه