تحویل بیش از 30 تن کمک های بشردوستانه پاکستان به مسئولان ولایت بلخ
(last modified 1400-07-03T04:53:16+00:00 )
میزان 03, 1400 09:23 Asia/Kabul

کمک های غذایی و دارویی کشور پاکستان به مقامات ولایت بلخ تحویل داده شد.

به گزارش خبرنگار رادیو دری،این کمک های غذایی و دارویی که بالغ بر ۳۲تن است روز گذشته از سوی سرکنسول کشور پاکستان در مزارشریف به مقامات ولایت بلخ تحویل داده شد .

 ذبیح الله نورانی مسئول فرهنگی امارت اسلامی در زون شمال غرب افغانستان و رئیس اداره اطلاعات و فرهنگ ولایت بلخ کمک های بشر دوستانه کشور های همسایه از جمله پاکستان به مردم افغانستان را ستودنی دانست و از آن قدردانی کرد.

نورانی این گونه اقدامات را نشانه ای از حسن همجواری میان افغانستان و کشور های همسایه دانسته تاکید کرد، کمک های بشر دوستانه  پاکستان در شرایط کنونی می تواند برای ملت و دولت افغانستان ارزشمند و در تحکیم هرچه بیشتر روابط میان دو کشور بسیار تاثیر گذار باشد . 

رئیس اداره اطلاعات و فرهنگ ولایت بلخ در دیدار با سرکنسول جمهری اسلامی پاکستان مقیم مزارشریف ضمن آنکه به تامین شدن امنیت فیزیکی پس از حاکمیت گروه طالبان در افغانستان اشاره کرد درعین حال بر مشکلات اقتصادی که دامنگیر مردم کشورش می باشد نیز اذعان نمود .

نورانی اظهار امیدواری کرده که دولت کشورش بتواند با ادامه مساعدتها از سوی کشورهای دوست و همسایه بر این مشکلات فایق آید .

 شفاعت خان کلیم سرکنسول پاکستان  در شمال افغانستان نیز از روابط نیک دوجانبه میان دو کشور همسایه یاد کرد و بر ادامه این همکاری ها تاکید ورزید .

جزئیات بیشتر این خبر در گزارش کاظم حیدری:

کمک‌های بشردوستانه پاکستان به افغانستان

کلیدواژه