تداوم مسیر انقلاب اسلامی میراث به‌جای مانده از امام خمینی (ره) برای مسلمانان است
(last modified 1402-03-14T06:08:56+00:00 )
جوزا 14, 1402 10:38 Asia/Kabul

هم‌زمان با فرا رسیدن سی‌و چهارمین سالروز رحلت امام خمینی (ره)، سید حسن یحیوی سرکنسول ایران در مزارشریف، مبارزات و راه‌کارهای امام خمینی (ره) را نماد از هم‌دیگر پذیری بیان می‌کند.

به گزارش خیبر ابراهیمی خبرنگار رادیو دری، این نشست به مناسب فرا رسیدن سی و چهارمین سالروز رحلت امام خمینی (ره) بنیان‌گذار انقلاب اسلامی در شهر مزارشریف برگزار شده است.

سید حسن یحیوی سرکنسول ایران در مزارشریف در این نشست به رسانه‌ها می‌گوید که منشور تداوم مسیر انقلاب اسلامی میراث به‌جا مانده از امام خمینی (ره) برای مسلمانان است.

استکبارستیزی، حمایت از ضعیفان و نیازمندان، نام گذاری روز جهانی قدس در حمایت از مردم فلسطین،  نام گذاری هفته وحدت میان شیعیان و اهل سنت،  از بزرگ‌بینی‌های امام در بحث‌های روز بوده است.

وی در ادامه اظهار داشت، امام خمینی (ره) در راستای تحقق عدالت اجتماعی پیشتاز بود و همیشه بر تقویت هسته های مقاومت اسلامی در جهان تاکید داشتند تا از «سرزمین های اسلامی، کیان اسلامی و تمدن اسلامی» دفاع شود.

در عین حال به گفته‌ آقای یحیوی امام خمینی (ره) هموار در کنار مبارزات‌اش در برابر ظلم و بی‌عدالتی بارها از اَشغال افغانستان توسط غربی‌ها انتقاد کرده است.

آقای یحیوی در بخش دیگر از صحبت‌های شان امام خمینی (ره) را شخصیت عالم، شجاع، مردمی، آگاه، مهربان و خوش اخلاق  بیان می‌کند و می‌گوید این عملکرد شان وی را میان مردم جاویدان و ماندگار کرده است.

امام‌خمینی (ره)؛ رهبری برای همه زمان‌ها

کلیدواژه