سرطان 07, 1402 09:03 Asia/Kabul

وزیر امور داخله حکومت طالبان در پیام عیدی از نیروهای امنیتی بویژه پلیس خواست که امنیت را تامین و از شلیک های هوایی در ایام عید جلوگیری شود.

به گزارش ذبیح الله قریشی خبرنگار رادیو دری، سراج الدین حقانی سرپرست وزارت داخله در این پیام ضمن تبریکی عید به مقامات حکومتی ،مردم و امت اسلامی ،اسلام راباعث استحکام وحدت بین ملت دانسته تاکید می کند علیرغم تلاش بیست ساله نفاق افگنانه، دشمنان افغانستان، توان شکست ما را نداشته و ما همچنان متحد ماندیم.

حقانی در این پیام به امنیت سراسری ،عدالت اجتماعی،حفظ تمامیت ارضی و مبارزه بافساد ،مواد مخدر ، درمان معتادین و ...اشاره نموده گفت: فساد ریشه کن شده و عواید جمع آوری و بودجه از عواید داخلی تامین گردیده ، نیروهای "امارت اسلامی" با سلاح های روز مجهز بوده و توانایی مقابله با تمام تهدیدات داخلی و خارجی را دارند.

وی همچنان به روابط خارجی اشاره نموده تاکید کرد که آغوش ما برای تعامل نیک با جهان باز است.

سرپرست وزارت داخله در این پیام به تمام مسئولین ولایات و قوماندان  امنیه دستور داده در همآهنگی باسایر ارگان ها تدابیر امنیتی را روی دست داشته به کسی اجازه داده نشود که امنیت فیزیکی و روانی مردم را مختل کند.

در این پیام از نیروهای امنیت به ویژه پلیس خواسته شده با مردم سلوک نیک داشته و در تامین امنیت چنان دقت داشته باشند که وظیفه یک پلیس ایجاب می کند.

همچنان سراج الدین حقانی در این پیام خواهان همکاری مردم در تامین امنیت با نیروهای امنیتی شد.

این در حالی است که تدابیر شدید امنیت بخاطر فرارسیدن عید قربان از چند روز به این طرف در کابل و ولایات گرفته شده است.

آماده باش ۱۰ هزار نیروی امنیتی برای تأمین امنیت کابل در عید قربان

کلیدواژه