اسد 07, 1402 09:47 Asia/Kabul

شهرداری ولسوالی خواجه غار در ماوراء کوکچه تخار طی یک سال اخیر بیش از چهار میلیون افغانی عواید جمع آوری کرده است.

به گزارش سمیع خاوری خبرنگار رادیو دری، مسئولان در اداره شهرداری این ولسوالی می‌گویند با توزیع جواز کار برای کار آفرینان و اجاره مارکیت‌ها، توانسته اند طی یکسال گذشته چهار میلیون افغانی عواید گردآوری نموده و با استفاده از آن چندین پروژه انکشافی و عام المنفعه را در بخش های از این ولسوالی تطبیق و به بهره‌برداری بسپارند.

عبدالبشیر مدیر اداری شهرداری ولسوالی خواجه غار می‌گوید با استفاده از عواید حاصل شده در کنار ترمیم و بازسازی مسجد جامع مرکزی این ولسوالی، چند پارک جداگانه برای خانم‌ها و آقایان ساخته اند و جاده حلقوی این ولسوالی را که سالهای متمادی در حال تخریب قرار داشت بازسازی نموده اند.

همزمان با این معاون ولسوال خواجه غار ضمن اینکه از تامین امنیت و عرضه خدمات بهتر برای باشندگان این ولسوالی سخن می‌زند اما می‌افزاید حکومت مرکزی باید به مشکلات عمده مردم در این ولسوالی رسیدگی نمایند.

در همین حال باشندگان ولسوالی خواجه غار می‌گویند نبود بیمارستان و عدم دسترسی شان به آب آشامیدنی صحی و برق آنان را باچالش های روبرو ساخته است، این باشندگان از حکومت می‌خواهند که برای رسیدگی به مشکلات و نگرانی های شأن اقدام جدی را روی دست بگیرند.

افزایش عواید اداره مالیه در ولایت ننگرهار

کلیدواژه