اسد 15, 1402 10:50 Asia/Kabul

سرپرست وزارت دفاع ملی طالبان هنگام بازدید از قول اردوی خالد بن ولید از نیروهای امنیتی خواست حفاظت از بیت المال و خدمت به نظام اسلامی را در اولویت های کاری شان قرار دهند.

به گزارشذبیح الله قریشی خبرنگار رادیو دری،  دفتر مطبوعاتی وزارت دفاع ملی حکومت طالبان با نشر این خبر گفته است: مولوی محمد یعقوب “مجاهد” سرپرست وزارت دفاع ملی در تداوم برنامه دیدار با مردم و بازدید از  قطعات و جزوتام های اردوی اسلامی، به شرق کشور رفته و از قول اردوی ۲۰۱ خالد بن ولید بازدید کرد.

 مولوی محمد یعقوب مجاهد از مرکز تعلیمی این قول اردو دیدن کرد  و در نشستی با مولوی عبدالصبور “ابودوجانه” قومندان قول اردوی ۲۰۱ خالد  و سایر مسئولان٬ وضعیت در ساحات  شرقی کشور را مورد ارزیابی قرار داد و جهت تامین هر چه بهتر امنیت و برقراری نظم و اصلاحات توصیه و هدایت های  لازم صادر کرد.

به گفته دفتر مطبوعاتی وزارت دفاع همچنان سرپرست وزارت دفاع ملی طی سخنانی از تلاش های شبانه روزی نیروهای امنیتی برای تامین امنیت در کشور قدردانی کرد واز آنان خواست با عزم راسخ، مسولیت های شان را انجام دهند و حفاظت از بیت المال و خدمت به نظام اسلامی را در اولویت کاری شان بدانند. 

 

کلیدواژه