میزان 08, 1402 18:44 Asia/Kabul
  • مقام تاجیک: گروه‌های تروریستی تاجیکستان و افغانستان با یکدیگر ارتباط دارند
    مقام تاجیک: گروه‌های تروریستی تاجیکستان و افغانستان با یکدیگر ارتباط دارند

رئیس مطالعات راهبردی وزارت خارجه تاجیکستان می‌گوید گروه‌های تروریستی در منطقه بدخشان با گروه‌های تروریستی در افغانستان ارتباط دارند.

به گزارش رادیو دری، شرف رحیمی رئیس مطالعات راهبردی/استراتژیک وزارت خارجه‌ تاجیکستان گفت: «در حال حاضر عواقب فعالیت‌ گروه‌های تروریستی در افغانستان را در امتداد مرزهای کشور خود احساس می‌کنیم.»

وی با اشاره به بازداشت اعضای شماری از گروه‌های تروریستی به دست نیروهای امنیتی تاجیکستان در امتداد مرز افغانستان، این موضوع را گواه روشنی بر ارتباط نزدیک میان گروه‌های تروریستی در بدخشان تاجیکستان با تروریست‌ها و جنایتکاران مواد مخدر در افغانستان دانست.

این مقام تاجیکستانی گفت: «تروریست‌ها در افغانستان اکنون خود را با واقعیت‌های جدید تطبیق می‌دهند و اشکال و روش‌های جدیدی را برای انجام اقدامات تروریستی ابداع می‌کنند و به کار می‌برند.»

رحیمی اظهار داشت «عناصر تروریستی» مقدار زیادی سلاح‌های سبک و سنگین و تجهیزات نظامی در انبارهای مهمات خود دارند.

تاجیکستان در پی تحولات اخیر افغانستان بارها از حضور و فعالیت گروه‌های تروریستی در این کشور و افغانستان همچنین قاچاق مواد مخدر ابراز نگرانی کرده است.

امامعلی رحمان: تولید مواد مخدر در افغانستان افزایش یافته است

چند روز قبل امامعلی رحمان رئیس‌جمهور تاجیکستان در مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت در دو سال اخیر قاچاق مواد مخدر از افغانستان به تاجیکستان افزایش یافته است.

این در حالی است که ذبیح‌ الله مجاهد سخنگوی حکومت طالبان، نگرانی‌های مقامات تاجیکستان را بیجا خوانده و از آنان خواسته بود هرگونه نگرانی خود را با حکومت طالبان شریک سازند.

امامعلی رحمان: تهدیدهای تروریستی از خاک افغانستان رو به افزایش است

کلیدواژه