جدی 29, 1402 12:24 Asia/Kabul
  • پلیس طالبان ارتباط این گروه را با تروریست‌های جیش العدل رد کرد
    پلیس طالبان ارتباط این گروه را با تروریست‌های جیش العدل رد کرد

سخنگوی پلیس کابل هر گونه ارتباط میان حکومت طالبان را با تروریست‌های جدایی طلب بلوچ ایرانی موسوم به گروهک جیش العدل رد کرد.

به گزارش رادیو دری، «خالد زدران» در واکنش به برخی اظهارنظرها و ادعاهای رسانه ای درباره رابطه طالبان با این گروهک تروریستی تاکید کرد: افغانستان هیچ ارتباطی با این گروه ندارد.

پیش از این برخی رسانه‌های نزدیک به پاکستان از احتمال فعالیت گروه تروریستی موسوم به جیش العدل (جیش الظلم) در افغانستان خبرداده بودند.

همچنین «حامد میر» روزنامه‌نگار پاکستانی در یادداشتی در شبکه ایکس نوشته بود: طالبان افغانستان و جیش‌الظلم متحدان نزدیک هستند و طالبان مسوولیت ولایت‌های نیمروز، فراه و هرات را به وابستگان این گروه تروریستی سپرده است.

پایگاه اصلی گروه تروریستی جدایی طلبان بلوچ ایرانی موسوم به جیش العدل( که به اصطلاح جیش الظلم نامیده می شود)، خاک پاکستان است و این گروه هر از چند گاهی از داخل خاک این کشور علیه مواضعی در ایران عملیات تروریستی اجرا کرده و تاکنون صدها نفر را به خاک و خون کشیده است.

حمله موشکی دو روز پیش ایران به مناطقی از خاک پاکستان در حوالی مرز مشترک دو کشور، محل استقرار این گروه تروریستی را هدف گرفته بود.

ضربه سپاه پاسداران به گروهک تروریستی موسوم به جیش العدل در جنوب شرق ایران

کلیدواژه