حمل 16, 1403 17:16 Asia/Kabul
  • علاقه‌مندی ملت و دولت پاکستان به گسترش همکاریها با جمهوری اسلامی ایران
    علاقه‌مندی ملت و دولت پاکستان به گسترش همکاریها با جمهوری اسلامی ایران

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان گفت، مردم و دولت پاکستان علاقه‌مند به گسترش همکاری ها با جمهوری اسلامی ایران هستند.

به گزارش رادیو دری، «شهباز شریف» نخست وزیر جدید پاکستان دو روز پیش در تماس تلفنی با «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور اسلامی ایران، از او برای سفر به اسلام آباد دعوت کرد.

به گزارش رادیو دری، خانم «ممتاز زهرا بلوچ» سخنگوی وزارت امورخارجه پاکستان  روز پنج‌شنبه در نشست هفتگی با خبرنگاران اسلام‌آباد ضمن ابراز امیدواری به سفر آتی رئیس جمهوری ایران به پاکستان در آینده نزدیک افزود، همکاریهای دوکشور همسایه در تمامی زمینه ها رو به جلو است.

ممتاز زهرا بلوچ افزود، دو کشور همسایه پاکستان و ایران تمرکز ویژه‌ای بر تعمیق همکاری‌های اقتصادی و تجاری دارند و بر همین اساس هیات عالی رتبه  ایران به ریاست «مهدی صفری» معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امورخارجه ایران  به اسلام‌آباد سفر کرده است.

سخنگوی وزارت امورخارجه پاکستان تصریح کرد، مذاکرات جدی پاکستان و ایران در زمینه های مختلف ادامه دارد و دو کشور مصمم به گسترش روابط هستند.

خانم زهرا ممتاز بلوچ همچنین حملات تروریستی چهارشنبه شب در استان سیستان و بلوچستان، جنوب شرق ایران، را محکوم کرد و ضمن همبستگی با جمهوری اسلامی ایران، گفت، اسلام‌آباد مصمم به همکاری با تهران برای مقابله با تهدید تروریسم است.

 

کلیدواژه