با حضور وزیر فواید عامه قرارداد آسفالت جاده‌های شهر میمنه امضا شد
(last modified 1395-10-29T06:20:16+00:00 )
جدی 29, 1395 10:50 Asia/Kabul
  • با حضور وزیر فواید عامه قرارداد آسفالت جاده‌های شهر میمنه امضا شد

قرارداد آسفالت جاده‌های شهر میمنه مرکز ولایت فاریاب با حضور وزیر فواید عامه و والی این ولایت با شرکت‌های خصوصی امضا شد.

قرارداد ساخت جاده‌های شهر «میمنه» مرکز ولایت «فاریاب» عصر روز (سه شنبه) بین وزارت فواید عامه و شرکت‌های خصوصی به امضا رسید.

«محمود بلیغ» وزیر فواید عامه در مراسم امضای این قرارداد گفت: ساخت جاده‌های میمنه، آرزوی 10 ساله شهروندان آن بوده که اکنون این آرزو پس از مشکلات و چالش‌ها به حقیقت تبدیل می‌شود.

32 کیلومتر جاده شهر میمنه آسفالت می‌شود

بلیغ طول این جاده‌ها را 32.8 کیلومتر خواند و افزود: عرض این جاده‌ها از 10 متر تا 24 متر بوده که دارای پیاده‌رو، جوی و بلوارکشی است.

وی با بیان اینکه این پروژه باید در مدت 18 ماه تکمیل شود، تصریح کرد: ارزش این پروژه‌ها حدود 915 میلیون افغانی بوده که از بودجه توسعه‌ای دولت کابل پرداخت می‌شود.

مردم با ما همکاری کنند

وزیر فواید عامه با بیان اینکه نظارت دقیقی بر پروژه‌ها خواهیم داشت، توضیح داد: شهروندان ولایت فاریاب بویژه شهر میمنه برای بهبود پروژه‌ها با این وزارت همکاری کند.

محمود بلیغ در پایان سخنان خود گفت: پروژه ساخت جاده‌های شهر میمنه پس از مشکلات فراوانی به مرحله اجرا رسیده و نیاز به همکاری مردم دارد.

اکثر پروژه‌ها به دلیل ناامنی اجرا نشده است

در همین حال «سید انور سادات» والی فاریاب در این مراسم گفت: سال 1395 سال پرچالشی بود و برخی پروژه‌های بزرگ بخاطر ناامنی در این ولایت اجرا نشده است.

سادات در پایان این مراسم متعهد شد که برای بهبود پروژه‌ها تلاش کند، زیرا به باور وی بهبود پروژه‌ها و اجرای درست آن سبب توسعه اقتصادی فاریابی‌ها می‌شود.