گسترش همکاری‌های علمی و آموزشی؛ محور دیدار سفیر افغانستان و رئیس دانشگاه شهید بهشتی ایران
(last modified 1396-10-13T11:21:39+00:00 )
جدی 13, 1396 15:51 Asia/Kabul
  • گسترش همکاری‌های علمی و آموزشی؛ محور دیدار سفیر افغانستان و رئیس دانشگاه شهید بهشتی ایران

سفیر افغانستان در تهران در دیدار با مسئولان دانشگاه شهید بهشتی ایران، در زمینه گسترش همکاری‌های علمی، آموزشی و تحصیلی دو کشور و فرصت‌ها و پتانسیل‌های موجود در این زمینه بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، «نصیر احمد نور»، سفیر و نماینده ویژه افغانستان در تهران با حضور در دانشگاه شهید بهشتی ایران با رئیس، معاونان و جمعی از مسئولان این دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

سفیر افغانستان در تهران در این دیدار ضمن قدردانی از همکاری‌های علمی و فرصت‌های فراهم شده توسط این دانشگاه به منظور تحصیل دانشجویان افغان، در زمینه گسترش همکاری‌های علمی، آموزشی و تحصیلی دو کشور و فرصت‌ها و پتانسیل‌های موجود در این زمینه با توجه به حسن همجواری و همزبانی دو کشور با مسئولان دانشگاه شهید بهشتی ایران بحث و تبادل نظر کردند.

نور با بیان مسائل و مشکلات دانشجویان افغان در ایران، خواستار همکاری متقابل این دانشگاه در تسهیل و رفع مسائل مطرح شده شد.

«سید حسن صدوق» ریاست دانشگاه شهید بهشتی ایران، نیز در این دیدار ضمن بیان زمینه‌های همکاری‌های بیشتر دو کشور در حوزه دانشگاهی، نظر مساعد و حمایتی خود را به منظور رفع مشکلات و ایجاد زمینه‌های بیشتر تحصیل دانشجویان افغان در این دانشگاه ابراز داشت.