سنبله 05, 1398 15:04 Asia/Kabul
  • بازیگر افغانستانی جایزه جشنواره بین‌المللی فیلم‌ کودکان و نوجوان ایران را از آن خود کرد

«علیرضا اکبری»، بازیگر نوجوان افغانستانی برای بازی در فیلم «منطقه پرواز ممنوع» در 32مین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان ایران، پروانه زرین بهترین بازیگری را از آن خود کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، «علیرضا اکبری»، بازیگر نوجوان افغانستانی برای بازی در فیلم «منطقه پرواز ممنوع» در 32مین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان ایران، پروانه زرین بهترین بازیگری را از آن خود کرد.

در پایان این جشنواره و اعلام برندگان آن، علیرضا اکبری با بازی در این فیلم ایرانی، پروانه زرین بهترین بازیگری را از آن خود کرد.

علیرضا اکبری پس از دریافت جایزه‌اش در سخنانی کوتاه گفت: واقعا شوکه شدم، از همه عوامل فیلم ممنونم، از حضار می‌خواهم بازیگران دیگر فیلم را که دریافت جایزه را مدیون آن‌ها هستم نیز تشویق کنند.

Image Caption

این در حالی است که علاوه بر دریافت این جایزه، فیلم منطقه پرواز ممنوع به تهیه‌کنندگی حامد با مروت‌نژاد، در بخش رونق اکران و ترغیب مخاطبان نیز شایسته دریافت جایزه شناخته شد.

بامروت‌نژاد پس از دریافت جایزه‌اش گفت: من خیلی حرف دارم ولی بگذارید طور دیگری شروع کنم، از آقای تابش و ایل بیگی که اجازه دادند ما خود را در معرض قضاوت مردم قرار دهیم، ممنونم. مردم در این جشنواره فیلم‌های ما را دیدند و این بهترین قضاوت و جایزه برای ما بود. ما در این فیلم سعی کردیم رویا بسازیم تا نوجوانان در آینده قوی و پیشرو باشند". این فیلم روایت‌گر داستان سه نوجوان ۱۳- ۱۲ ساله است که در یک شهر کوچک خود را برای شرکت در مسابقات دانش‌آموزی پرواز هواپیمای بدون سرنشین آماده می‌کنند. اما هنگام امتحان‌کردن هواپیما، مشکلاتی برای‌شان ایجاد می‌شود و قدم به قدم وارد مسئله‌ای پیچیده و خطرناک می‌شوند.

کلیدواژه