رهبر معظم انقلاب: انتقام سختی در انتظار عاملان شهادت سپهبد سلیمانی خواهد بود
(last modified 1398-10-13T05:25:51+00:00 )
جدی 13, 1398 09:55 Asia/Kabul
  • رهبر معظم انقلاب: انتقام سختی در انتظار عاملان شهادت سپهبد سلیمانی خواهد بود

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی ضمن تسلیت شهادت سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کردند: انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او و دیگر شهدای حادثه‌ی دیشب آلودند.

حضرت آیت الله خامنه ای صبح جمعه در این پیام خاطرنشان کردند: سالها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدانهای مبارزه با شیاطین و اشرار عالم و سالها آرزوی شهادت در راه خدا، سرانجام سلیمانی عزیز را به این مقام والا رسانید و خون پاک او به دست شقی‌ترین آحاد بشر بر زمین ریخت.

ایشان افزودند: شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه‌ی سردار سپهبد قاسم سلیمانی در همه‌ی این سالیان بود و با رفتن او، کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهید سلیمانی چهره‌ی بین‌المللی مقاومت است و همه‌ی دلبستگان مقاومت خونخواه او هستند، تصریح کردند: همه‌ی دوستان و نیز همه‌ی دشمنان بدانند خط جهاد مقاومت با انگیزه‌ی مضاعف ادامه خواهد یافت و پیروزی قطعی در انتظار مجاهدان این راه مبارک است.

حضرت آیت الله خامنه ای تاکید کردند: فقدان سردار فداکار و عزیز ما تلخ است ولی ادامه مبارزه و دست یافتن به پیروزی نهایی کام قاتلان و جنایتکاران را تلخ‌تر خواهد کرد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: ملت ایران یاد و نام شهید عالیمقام سردار سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای همراه او بویژه مجاهد بزرگ اسلام ابومهدی المهندس را بزرگ خواهد داشت و اینجانب سه روز عزای عمومی در کشور اعلام میکنم.

سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» بامداد امروز (جمعه) در حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی نزدیک فرودگاه بغداد عراق، به شهادت رسید.

کلیدواژه