روحانی: شهادت سپهبد سلیمانی عزم ایران را برای مقابله با زیاده‌خواهی‌های آمریکا دوچندان کرد
(last modified 1398-10-13T07:21:35+00:00 )
جدی 13, 1398 11:51 Asia/Kabul
  • روحانی: شهادت سپهبد سلیمانی عزم ایران را برای مقابله با زیاده‌خواهی‌های آمریکا دوچندان کرد

رئیس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: شهادت سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عزم ایران و سایر ملت‌های آزاده را برای ایستادگی و مقابله با زیاده‌خواهی‌های آمریکا و دفاع از ارزش‌های اسلامی دوچندان کرد.

«حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران روز جمعه با محکوم کردن جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سپهبد سلیمانی و تعدادی از همراهان ایشان به‌ویژه مجاهد بزرگ ابومهدی المهندس تاکید کرد: بی‌تردید انتقام این جنایت هولناک را ملت بزرگ ایران و دیگر ملت‌های آزاده منطقه، از امریکای جنایتکار خواهند گرفت.

روحانی افزود: این اقدام خباثت‌بار و بزدلانه، نشانه دیگری از سرخوردگی و عجز و ناتوانی آمریکا در منطقه و احساس انزجار از سوی ملت‌های منطقه به این رژیم متجاوز است که با زیر پا گذاشتن تمام اصول و قواعد انسانی و حقوق بین‌الملل، لکه ننگ دیگری را بر صفحات نکبت‌بار این کشور ثبت کرد.

رئیس جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: پرچم عزت و پایداری این شهید والامقام به دست خیل عظیم سربازان اسلام برافراشته خواهد ماند و مسیر پرافتخار ایثار و مقاومت با قوت بیشتر تداوم خواهد یافت.

سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد امروز(جمعه) در حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی نزدیک فرودگاه بغداد عراق، به شهادت رسید.

کلیدواژه