پیام تسلیت روسای قوای مقننه و قضائیه ایران در پی شهادت سپهبد سلیمانی
(last modified 1398-10-13T07:38:22+00:00 )
جدی 13, 1398 12:08 Asia/Kabul
  • پیام تسلیت روسای قوای مقننه و قضائیه ایران در پی شهادت سپهبد سلیمانی

رئیس قوه قضاییه و رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در پیام هایی جداگانه شهادت سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفتند.

«سید ابراهیم رئیسی» رئیس قوه قضاییه ایران روز جمعه در این پیام با محکوم کردن جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سپهبد سلیمانی تاکید کرد: امروز جبهه مقاومت گرچه داغدار شهادت سپهبد سلیمانی و همرزم مجاهدش ابومهدی المهندس است اما از هر قطره خون پاک آنان، صدها قاسم سلیمانی در منطقه و جهان خواهد رویید.

رئیسی افزود: آمریکا با این جنایت، نقطه‌ای بر پایان حیات شرارت بار خود در منطقه گذاشت و بی‌تردید سربازان جبهه مقاومت، انتقام خون سپهبد سلیمانی را خواهند گرفت.

«علی لاریجانی» رئیس مجلس شورای اسلامی ایران نیز در پیامی با تاکید بر اینکه ملت ایران از خون فرزندان قهرمان خود نخواهد گذشت تصریح کرد: امروز آمریکا، منفورترین رژیم در جهان است و نظام استکبار می داند که با این گونه جنایت ها هرگز نخواهد توانست در اراده های مصمم مجاهدان بزرگی که در دامان ملت های مسلمان تربیت شده اند، خللی به وجود آورد.

سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد امروز(جمعه) در حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی نزدیک فرودگاه بغداد عراق، به شهادت رسید.

کلیدواژه