جدی 26, 1398 13:51 Asia/Kabul
  • آیت الله جنتی: شهادت سردار سلیمانی جنبش ضدآمریکایی و ضدصهیونیستی را فراگیر کرد

رئیس مجلس خبرگان رهبری ایران، تجدید حیات انقلاب اسلامی، تقویت وحدت ملی و فراگیر شدن جنبش ضدآمریکایی و ضدصهیونیستی را بخشی از برکات سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» برشمرد.

آیت‌الله «احمد جنتی» رئیس مجلس خبرگان رهبری ایران روز پنجشنبه در نشست مشترک هیئت رئیسه و کمیسیون‌های تخصصی مجلس خبرگان رهبری افزود: شهادت سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مصیبت بسیار بزرگی برای همگان بود و ملت‌های منطقه مانند عراق، سوریه، افغانستان و بسیاری از کشور‌های دیگر عزادار شدند.
رئیس مجلس خبرگان رهبری تدین، وقار و آرامش را از فضیلت‌های سردار شهید سلیمانی برشمرد و گفت: این فرمانده والا مقام رزمنده‌ای بی بدیل، مومن، مجاهد در راه خدا و اهل عبادت بود.
آیت الله جنتی با بیان این که برکت خون آن شهید والامقام تمام نمی‌شود، تاکید کرد: مسئله خروج نظامیان آمریکا از منطقه همچنان مطرح است و این حرکت در دیگر کشور‌ها نیز پیگیری می‌شود.
رئیس مجلس خبرگان رهبری همچنین با ابراز تاسف از حادثه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی در آسمان تهران از مسوولان مربوطه خواست تا ابعاد فنی این حادثه دلخراش را بررسی و به مردم گزارش دهند.

کلیدواژه