فرمانده معظم کل قوا : باید قوی شویم تا جنگ نشود و تهدید دشمن تمام شود
(last modified 1398-11-19T06:30:07+00:00 )
دلو 19, 1398 11:00 Asia/Kabul
  • فرمانده معظم کل قوا : باید قوی شویم تا جنگ نشود و تهدید دشمن تمام شود
    فرمانده معظم کل قوا : باید قوی شویم تا جنگ نشود و تهدید دشمن تمام شود

فرمانده معظم کل قوا با تأکید بر لزوم قوی شدن ایران در همه جهات به‌ویژه در زمینه دفاعی گفتند: برای آنکه جنگ نشود و تهدید تمام شود، باید قوی شد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا صبح امروز(شنبه) در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و نیروی پدافند هوایی ارتش ایران، با بیان اینکه ضعیف بودن، دشمن را تشویق به اقدام خواهد کرد، افزودند: ما به‌دنبال تهدید هیچ کشور و ملتی نیستیم بلکه به دنبال حفظ امنیت کشور و جلوگیری از تهدید هستیم.

ایشان، نیروهای مسلح ایران را به تلاش برای تقویت بنیه دفاعی در ابعاد مختلف، دقت در پیش بردن کارهای مهم و حداکثر استفاده از ظرفیت ها و استعدادها توصیه کردند و گفتند: اگر رؤسای قبلی آمریکا مسیر شیطانی این رژیم را در زیر پوششهایی دنبال می‌کردند، امروز انحراف، جنگ‌افروزی، فتنه‌سازی و طمع آمریکایی‌ها به داشته‌های دیگران، علنی و بدون پوشش است و این مسیر باطل دشمنان ملت ایران، قطعاً محکوم به شکست است.

حضرت آیت الله خامنه‌ای همچنین با اشاره به تحریم های آمریکا علیه ایران تصریح کردند: تهدیدها به فرصت تبدیل خواهد شد و تحریم که یک حرکت جنایتکارانه است ، می تواند عامل نجات کشور از وابستگی به نفت و حل بسیاری از مشکلات شود.

رهبر معظم انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: البته برخی افراد با هوش در داخل هیأت حاکمه امریکا متوجه این موضوع هستند و گفته اند نباید بگذاریم ایران اقتصاد بدون نفت را تجربه کند و به همین دلیل باید مسیری را باز بگذاریم تا اقتصاد ایران به‌ کلی از پول نفت جدا نشود که مسئولان به‌خصوص مسئولان اقتصادی باید در این خصوص هوشیار باشند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای همچنین با اشاره به پیچیده تر شدن ابزارها و شیوه های دشمنان گفتند: در مقابل، شیوه‌ها و روشهای جمهوری اسلامی نیز پیچیده تر از گذشته شده است به‌گونه‌ای که اکنون در بخش های گوناگون کشور، روش ها و کارهای کاملاً منطقی، پیچیده و پیش رونده ای در جریان است که تأمین کننده عمق راهبردی کشور است و دشمن را زمین‌گیر کرده است.

 

کلیدواژه