حمل 29, 1399 12:11 Asia/Kabul
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران: اولویت امروز ارتش پدافند زیستی از محدوده خاک ایران است
    فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران: اولویت امروز ارتش پدافند زیستی از محدوده خاک ایران است

فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران گفت: امروز هر کشوری ظرفیت‌های خود را برای مقابله با ویروس کرونا به کارگرفته است، قطعا اولویت اصلی و نخست ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز پدافند زیستی از محدوده خاک ایران است.

امیردریادار«حسین خانزادی» امروز در حاشیه مراسم «رژه خدمت» که به مناسبت روز ارتش جمهوی اسلامی ایران برگزارشد با بیان این که ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیار گسترده‌ای در قالب جنگ نوین در ارتش جمهوری اسلامی ایران وجود دارد، گفت: نیروهای متخصص و آموزش‌دیده جنگ نوین ارتش، به نوعی خبره‌ترین و کارآمدترین نیروهای موجود در زمینه پدافند زیستی هستند.

سرتیپ «عزیزنصیر زاده»فرمانده نیروی هوایی ارتش ایران نیز  درحاشیه برگزاری «رژه خدمت» ،گفت: ما به موضوع شیوع ویروس کرونا نگاه نظامی داریم؛ شیوع این ویروس‌ را چه یک تهدید بیولوژیک و چه یک تهدید شبه‌بیولوژیک حساب کنیم برای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران یک تمرین و رزمایش مقابله با تهدیدات بیولوژیکی است.

سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده پدافند نیروی هوایی ارتش ایران هم گفت:با برگزاری «رژه خدمت» در کشور ثابت کردیم که ارتش جمهوری اسلامی ایران در هر شرایطی آماده خدمت‌رسانی به ملت ایران است.

مراسم «رژه خدمت» ارتش با شعار «مدافعان وطن، یاوران سلامت» صبح امروز جمعه با حضور فرماندهان نیروهای مسلح در تهران و همزمان در 24 مرکز استان برگزار شد.

 

کلیدواژه