منظومه فکری امام خمینی (ره)؛ پرچمدار بیداری و مقاومت ضد استکباری در جهان
(last modified 1399-03-13T13:55:43+00:00 )
جوزا 13, 1399 18:25 Asia/Kabul
  • منظومه فکری امام خمینی (ره)؛ پرچمدار بیداری و مقاومت ضد استکباری در جهان

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: برخلاف خواست شیطانی نظام سلطه و صهیونیسم، منظومه فکری امام خمینی (ره)، پرچمدار بیداری و مقاومت ضد استکباری در جای‌جای عالم است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز سه شنبه با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت سی و یکمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: امام خمینی (ره) با نگاه جهانی و بین المللی و مخاطب قرار دادن آحاد امت اسلامی، وحدت کلمه و اتحاد و وفاق بین مسلمانان را مقدمه ایجاد جبهه ضد استکباری و پادزهر راهبرد دشمنان جهان اسلام در ایجاد تفرقه و اختلاف و شکاف بین جوامع و ملل اسلامی دانستند.
در بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: قدرت بازدارندگی و اقتدار دفاعی امروز ایران اسلامی و درخشش نیروهای مسلح کشور در صیانت از منافع و امنیت ملی ایران در جغرافیای بین‌الملل، محصول عمل به وصایای امام خمینی (ره) و منویات و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا در دکترین‌ها، راهبردها و برنامه‌های دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: به برکت پایبندی ملت ایران به آرمان‌ها و ارزش‌های دینی، انقلابی و ملی، خط مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان به ویژه رژیم دیکتاتور و تروریست آمریکا فراتر از جغرافیای منطقه رفته و نویدبخش رهایی بشریت از سلطه مستکبران است.
ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در بیانیه‌ای به مناسبت رحلت حضرت امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران علاوه بر دستیابی به توان بازدارنگی کامل، به سطح تعیین کنندگی در منطقه رسیده و از اقتدار و عزت بی نظیر در منطقه غرب آسیا برخوردار شده است.
فردا (چهارشنبه)، چهاردهم خرداد/جوزا 1399 هجری شمسی برابر با سوم ژوئن مصادف با سی‌و‌یکمین سالگردِ ارتحال حضرت امام خمینی (ره) است.

کلیدواژه