آیت‌الله اختری: مسلمانان در برابر توطئه عادی‌سازی روابط با اسرائیل ایستادگی می‌کنند
(last modified 1399-07-28T15:01:47+00:00 )
میزان 28, 1399 19:31 Asia/Kabul
  •  آیت‌الله اختری: مسلمانان در برابر توطئه عادی‌سازی روابط با اسرائیل ایستادگی می‌کنند

رئیس کمیته حمایت از انقلاب مردم فلسطین گفت: مسلمانان به برکت محور مقاومت و جمهوری اسلامی ایران قوی و مستحکم در برابر توطئه عادی‌سازی روابط با اسرائیل ایستادگی و مقاومت خواهند کرد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، آیت‌الله «محمدحسن اختری» رئیس کمیته حمایت از انقلاب مردم فلسطین در اجلاس بین‌المللی مجازی «نقش ملت‌ها در رویارویی با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی» با تاکید بر اینکه موضوع فلسطین و اشغالگری رژیم صهیونیستی منحصر به دین و مذهب و کشور و حزب خاصی نیست، اظهار کرد: این آرمان متعلق به همه ملت‌ها، ادیان، گروه‌ها و احزاب است زیرا قضیه دین، شرف، کرامت و عزّت در میان است.

آیت‌الله اختری با اشاره به ضرورت اتخاذ اقدامات عملی و کارساز در برابر توطئه عادی سازی روابط، تصریح کرد: از جمله این راهکارها، تحریم کالاهای آمریکایی و انگلیسی، افشای جنایات آل‌سعود، آل‌نهیان و رژیم دیکتاتوری بحرین است.

حجت‌الاسلام و المسلمین «یوسف الناصری» نماینده سازمان تجمع عربی و اسلامی حمایت از مقاومت فلسطین در عراق و رئیس شورای علمای این کشور نیز در این اجلاس گفت: روند عادی‌سازی، یک اقدام نامشروع از بُعد دینی، ملی، میهنی و در عین حال غیر انسانی است.

رئیس شورای علمای عراق با بیان اینکه مسئله فلسطین، محور برقراری صلح در میان جامعه انسانی است، یادآور شد: رژیم اشغالگر اسرائیل با حمایت آمریکا و برخی کشورهای اروپایی در تلاش است تا جهان را آشفته کند و خود را در حاشیه امن قرار دهد؛ در نتیجه سازمان ملل متحد باید به این مسئله اهتمام ویژه‌ای داشته باشد زیرا محور تحقق صلح جهانی است.

حجت‌الاسلام و المسلمین الناصری افزود: امت اسلامی و عربی و جامعه انسانی باید از آرمان فلسطین حمایت کنند زیرا این حمایت موجب برقراری صلح و آرامش در جهان می‌شود.

اجلاس بین‌المللی مجازی «نقش ملت‌ها در رویارویی با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی» به همت تجمع عربی ـ اسلامی حمایت از مقاومت و با مشارکت علمای جهان اسلام در فضای مجازی برگزار شد.

کلیدواژه