عقرب 03, 1399 12:43 Asia/Kabul
  • تاکید رهبر معظم انقلاب بر لزوم اتخاذ تصمیم های قاطع و همکاری همگانی برای مقابله با کرونا
    تاکید رهبر معظم انقلاب بر لزوم اتخاذ تصمیم های قاطع و همکاری همگانی برای مقابله با کرونا

رهبر معظم انقلاب اسلامی بر لزوم اتخاذ تصمیم‌های قاطع و حاکمیتی، اقناع افکار عمومی و همکاری همه دستگاهها و آحاد مردم برای مقابله با وضعیت تأسف‌بار ویروس عالم‌گیر کرونا تأکید کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی روز شنبه در دیدار حضوری با رئیس جمهوری و اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا، ضمن قدردانی از عملکرد این ستاد، با اشاره به نحوه مدیریت مقابله با این ویروس در کشورهای مختلف گفتند، در برخی کشورها همانند آمریکا بدترین مدیریت اعمال شده است ولی ما باید تلاش کنیم از این حادثه که با جان و سلامت مردم و امنیت و اقتصاد آنها در ارتباط است، با بهترین مدیریت عبور کنیم.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند، کارهای بزرگی در کشور در جریان است و به توفیق الهی هیچ حادثه‌ای نتوانسته جمهوری اسلامی را متوقف کند اما باید این موانع را که موجب کُند شدن حرکت می‌شود، هر چه زودتر برطرف کرد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی، لازمه اِعمال مدیریت صحیح و مناسب را "اتخاذ تصمیم‌های قاطع حاکمیتی"، "اقناع افکار عمومی" و "همکاری همه دستگاهها و همچنین همکاری مردم" دانستند و تصریح کردند، البته این همکاری فقط مختص مقابله با کرونا نیست بلکه باید در همه مسائل بخصوص مسائل سیاسی وجود داشته باشد زیرا کشور که دارای ملتی قدرتمند، نظام نوپدید و سخن جدید است، به‌طور طبیعی با مسائل مهمی در عرصه جهانی و داخلی مواجه است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین با تأکید بر لزوم اتحاد و انسجام درونی در کشور، به اقدام اخیر برخی‎ها در مواجهه با دولت و شخص رئیس جمهوری اشاره کردند و گفتند، انتقاد با اهانت و هتک حرمت متفاوت است اینگونه رفتارها و هتک حرمت، روش آمریکایی‌ها است که در مناظره ها و کارهای مطبوعاتی، خود را در دنیا رسوا کرده‌اند تا جایی که یک شخصیت برجسته سیاسی آنها می گوید، دنیا با هراس و تحقیر به ما نگاه می‌کند.

کلیدواژه