روحانی: مردم ایران در مقابل جنگ اقتصادی، سیاسی و روانی به خوبی مقاومت کردند
(last modified 1399-09-13T09:22:17+00:00 )
قوس 13, 1399 13:52 Asia/Kabul
  • روحانی: مردم ایران در مقابل جنگ اقتصادی، سیاسی و روانی به خوبی مقاومت کردند
    روحانی: مردم ایران در مقابل جنگ اقتصادی، سیاسی و روانی به خوبی مقاومت کردند

رئیس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به جنگ تمام عیار اقتصادی آمریکا علیه تهران گفت: مردم ایران در مقابل جنگ اقتصادی، سیاسی و روانی دشمن به خوبی مقاومت کردند.

به گزارش رادیودری، «حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه در مراسم افتتاح 25 پروژه حوزه برق‌رسانی در کشور خاطرنشان کرد: نه تنها آمریکایی‌ها بلکه هیچ‌کس در دنیا تصور نمی‌کرد که مردم ایران بتوانند در چنین شرایط سختی و تحت شدیدترین انواع جنگ اقتصادی، سیاسی و روانی به خوبی مقاومت کرده و کشور را اداره کنند.

روحانی افزود: براثر تحریم‌ها مردم در سختی قرار گرفتند اما با وجود همه فشارها هیچ‌گاه مردم با قطع آب، برق و گاز و یا کمبود بنزین و گازوئیل یا گندم مواجه نبودند و در همین ایام تحولات بزرگی در کشور در عرصه‌های بهداشت و درمان، راه و راه آهن و بسیاری عرصه‌های دیگر اتفاق افتاد.

رئیس جمهوری ایران با بیان اینکه پیشرفته‌ترین کشورهای غربی هم با شیوع ویروس کرونا دچار مشکلاتی شده‌اند، اظهار کرد: با وجود تحریم‌های شدید، جمهوری اسلامی ایران توانسته در عرصه مبارزه با کرونا عملکرد موفقی داشته باشد.

روحانی همچنین با اشاره به پیوستن ماهانه 35 روستا به شبکه برق سراسری، یادآور شد: 30 درصد جمعیت کم‌مصرف کشور از پرداخت پول برق معاف می‌شوند و بزودی مشابه این طرح، درباره گاز و آب هم در کشور اجرا می‌شود.

25 پروژه صنعت برق با حضور رئیس جمهوری ایران از طریق ویدئو کنفرانس در سه استان خوزستان، خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان افتتاح و بهره برداری از آن آغاز شد.

کلیدواژه