انتصاب حجت‌الاسلام شکری به نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران
(last modified 1399-09-16T08:10:00+00:00 )
قوس 16, 1399 12:40 Asia/Kabul
  • انتصاب حجت‌الاسلام شکری به نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران
    انتصاب حجت‌الاسلام شکری به نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام «یوسفعلی شکری» را به نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی که روز یکشنبه منتشر شد، خطاب به حجت‌الاسلام حاج شیخ «یوسفعلی شکری» تصریح کردند: در پی درگذشت مرحوم حجةالاسلام آقای شهیدی رحمةالله‌علیه و با طلب مغفرت و رحمت برای ایشان و یاد نیک از تلاششان در بنیاد شهید، جناب‌عالی را که حضور طولانی در آن بنیاد محترم داشته و مفتخر به خدمت درازمدت به خانواده‌های مکرّم شهیدان می‌باشید و بحمدالله صلاحیت‌های لازم برای نمایندگی ولی‌فقیه در شما جمع است، به نمایندگی در بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب می‌کنم.

رهبر معظم انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه حساسیت و اهمیت این جایگاه (نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران )، در مفاد وظائف ابلاغی کاملاً منعکس است، ابراز امیدواری کردند، در دوره‌ی مسئولیت حجت‌الاسلام شکری، این وظائف به‌طور کامل صورت پذیرد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین با اشاره به ضرورت همکاری و هم‌افزائی نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با بخش ریاست بنیاد، برای حجت‌الاسلام شکری و «سعید اوحدی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برای هر چه بهتر ادا کردن این مسئولیت دعا کردند.

حجت الاسلام والمسلمین «سید محمدعلی شهیدی» نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران که پیش از این به مدت هفت سال معاونت رئیس جمهوری ایران و ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران را نیز بر عهده داشت اخیراً بر اثر بیماری دار فانی را وداع گفت.

کلیدواژه