رهبر معظم انقلاب: همه مسلمانان در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند
(last modified 1403-07-07T09:57:21+00:00 )
میزان 07, 1403 14:27 Asia/Kabul
  • پیام مهم رهبر انقلاب اسلامی درباره قضایای اخیر لبنان
    پیام مهم رهبر انقلاب اسلامی درباره قضایای اخیر لبنان

رهبر معظم انقلاب اسلامی یاری رساندن به مردم لبنان و حزب الله در رویارویی آنان با رژیم غاصب و ظالم خبیث صهیونیستی را بر همه مسلمانان فرض داستند.

به گزارش رادیو دری به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی درباره قضایای اخیر لبنان تصریح کردند: «کشتار مردم بی‌دفاع در لبنان از سوئی بار دیگر خوی درندگی سگ هارِ صهیونیست را برای همه آشکار کرد و از سوئی کوته‌نظری و سیاست ابلهانه‌ی سران رژیم غاصب را به اثبات رساند.»

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام خود افزودند: باند ترور حاکم بر رژیم صهیونیست از جنگ جنایتکارانه‌ی یک ساله‌ی خود در غزه درس نگرفتند و نتوانستند بفهمند که کشتار دستجمعی زنان و کودکان و مردم غیر نظامی نمیتواند در ساخت مستحکم سازمان مقاومت اثر بگذارد و آن را از پا بیندازد. اکنون همان سیاست حماقت‌آمیز را در لبنان می‌آزمایند.

حضرت آیت الله خامنه ای، جنایتکاران صهیونیست را بسیار کوچکتر از آن دانستند که به ساخت مستحکم حزب‌الله لبنان صدمه‌ی مهمی وارد کنند.

ایشان تأکید کردند که «همه‌ی نیروی مقاومت منطقه در کنار حزب‌الله و پشتیبان آن است.»

رهبر معظم انقلاب اسلامی با یادآوری اینکه سرنوشت این منطقه را نیروهای مقاومت و در رأس آنان حزب‌الله سرافراز رقم خواهد زد، افزودند: حزب‌الله امروز هم به حول و قوه‌ی الهی دشمن متجاوز و خبیث و روسیاه را پشیمان خواهد کرد.

ایران نشست فوق‌العاده سازمان همکاری اسلامی را خواستار شد

کلیدواژه