برگزاری همایش «فرماندهان قهرمان پیروزی بر داعش و مبارزه با تروریسم جهانی»؛16جدی
(last modified 1399-09-19T07:39:55+00:00 )
قوس 19, 1399 12:09 Asia/Kabul
  • برگزاری همایش «فرماندهان قهرمان پیروزی بر داعش و مبارزه با تروریسم جهانی»؛16جدی
    برگزاری همایش «فرماندهان قهرمان پیروزی بر داعش و مبارزه با تروریسم جهانی»؛16جدی

همایش «فرماندهان قهرمان پیروزی بر داعش و مبارزه با تروریسم جهانی» به مناسبت گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» و «ابومهدی المهندس» در بغداد برگزار می‌شود.

سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» نائب‌رئیس بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) به همراه 8 نفر دیگر، سوم ژانویه/13جدی در حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی نزدیک فرودگاه بغداد عراق، به شهادت رسیدند.

به مناسبت نخستین سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی بر گروه تروریستی داعش، قرار است ویژه برنامه‌هایی برای گرامیداشت این روز در عراق برگزار شود.

به گزارش خبرنگار رادیودری، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عراق به همین مناسبت، همایش ویژه فرهنگی و ادبی تحت عنوان «فرماندهان قهرمان پیروزی بر داعش و مبارزه با تروریسم جهانی» در بغداد برگزار می‌کند.

شرکت کنندگان در این همایش می‌توانند تولیدات فکری و ادبی خود را با الهام گرفتن از راهی که سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس ترسیم کرده‌اند، ارائه کنند.

مهلت پایانی مشارکت کارهای ادبی و فرهنگی در همایش «فرماندهان قهرمان پیروزی بر داعش و مبارزه با تروریسم جهانی»، 26 دسامبر/6جدی اعلام شده و نتایج مسابقه فرهنگی و هنری همزمان با روز برگزاری همایش، در 5 ژانویه 2021 (16جدی1399) اعلام خواهد شد.

کلیدواژه