ابراز امیدواری رئیس جمهوری ایران به خرید و انتقال واکسن کرونا در هفته های آینده
(last modified 1399-10-14T09:14:17+00:00 )
جدی 14, 1399 13:44 Asia/Kabul
  • ابراز امیدواری رئیس جمهوری ایران به خرید و انتقال واکسن کرونا در هفته های آینده
    ابراز امیدواری رئیس جمهوری ایران به خرید و انتقال واکسن کرونا در هفته های آینده

رئیس جمهوری اسلامی ایران ابراز امیدواری کرد در هفته‌های آینده با خرید و انتقال واکسن کرونا به کشور، واکسیناسیون با اولویت کادر درمانی و سالمندان آغاز شود.

«حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه در جلسه  ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، با تاکید بر لزوم تسریع در اقدامات و فعالیت‌های انجام گرفته در زمینه تهیه واکسن کرونا افزود: بانک مرکزی، وزارت امورخارجه و سازمان برنامه و بودجه باید در کنار وزارت بهداشت که مسئول دقت‌های لازم کارشناسی است، به گونه‌ای برنامه ریزی کنند که خرید و انتقال واکسن به کشور سریع‌تر به سرانجام برسد.
روحانی همچنین با یادآوری تجارب به دست آمده از خلال سه سال مقابله با جنگ تحمیلی اقتصادی گفت: دولت با تکیه بر تجارب به دست آمده از ایستادگی در برابر این جنگ تمام عیار و خنثی‌سازی تحریم‌های غیرانسانی، بودجه سال آینده کشور را با هدف توسعه اقتصادی و نیز حمایت موثر معیشتی از مردم، تنظیم کرده است.
رئیس قوه مجریه ایران افزود: وضعیت و شرایط اقتصادی کشور اقتضاء می‌کند که با لحاظ تمامی الزامات، نیازها و داشته‌های کشور، افقی امیدوارکننده در توسعه اقتصادی و معیشت ایجاد شود و مردم اثر مثبت آن را در زندگی خود احساس کنند.
رئیس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: میزان درآمدهای مالیاتی و یا درآمدهای حاصل از صدور نفت و فرآورده‌های آن، در بودجه پیشنهادی بر مبنای پیش‌بینی روند اقتصادی کشور در سال آینده به صورت واقع‌بینانه تنظیم شده است.

کلیدواژه