آمریکا و اسرائیل با ترور و تحریم به کرونا تنفس مصنوعی می دهند
(last modified 1399-11-01T04:25:32+00:00 )
دلو 01, 1399 08:55 Asia/Kabul
  • آمریکا و اسرائیل با ترور و تحریم به کرونا تنفس مصنوعی می دهند
    آمریکا و اسرائیل با ترور و تحریم به کرونا تنفس مصنوعی می دهند

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه ایران گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی با "تحریم و ترور" تلاش می کنند به کرونا تنفس مصنوعی داده و جلوی نابودی آن رابگیرند.

«علی باقری‌کنی»، دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه ایران، روز سه‌شنبه با اشاره به اینکه تحریمِ تشکیلاتِ سازنده واکسنِ کرونا ثابت کرد که مشکل آمریکایی‌ها فقط با "حقوق بشر" نیست، بلکه آنها با "خود بشر" مشکل دارند، افزود: آمریکایی‌ها با تحریم تشکیلات سازنده واکسن کرونا قبل از این که شرکت دانش‌بنیان برکت را تحریم کنند، "پیمان استراتژیک دوجانبه با کرونا" برای کشتار انسان‌ها را امضا کردند.

باقری کنی با اشاره به هم‌افزایی همه‌ی ظرفیت‌های علمی و پزشکی در جهان و راهبرد بین‌المللی مقابله فراگیر و مؤثر برای ریشه‌کنی ویروس کرونا گفت: واشنگتن با جداکردن خود از صف جهانی مقابله با کرونا، به هم‌پیمان راهبردی ویروس کووید-۱۹ برای کشتار انسان‌ها تبدیل شده است.

باقری کنی گفت: رژیم امریکا از نابودی انسان‌ها احساس آرامش می‌کند؛ چه با فروش سلاح کشتار جمعی به رژیم سعودی برای قتل عام مردم یمن، چه با پشتیبانی از رژیم صهیونیستی برای نابودی ملت فلسطین و چه با تحریم مؤسسه سازنده واکسن کرونا و شیوع ویروس کووید-۱۹.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه ایران با بیان اینکه ترور و تحریم دو روی سکه جنایت آمریکا و اسرائیل علیه ملت‌های مستقل هستند، افزود: تحریم فرهنگ و درمان و ناکامی عملی سیاست فشار حداکثری، آمریکا را مجبور کرده تا ماهیت "توحش حداکثری" "فشار حداکثری" را برملا کند و به عبارت دیگر، "مقاومت حداکثری"، آمریکا را مجبور کرد تا ماهیت "توحش حداکثری" سیاست "فشار حداکثری" را آشکار کند.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا می 2018 با خروج از توافق بین‌المللی برجام وعده داده بود با پیگیری سیاست موسوم به کارزار "فشار حداکثری"، ایران را برای رسیدن به توافقی بهتر مجاب خواهد کرد.

دوران 4 ساله ریاست ‌جمهوری ترامپ رو به اتمام است و او در تحقق کارزار فشار حداکثری ضد ایران ناکام ماند.

کلیدواژه