ارتقای توان عملیاتی نیروی دریایی سپاه با بهره‌گیری از سامانه ‌های بومی +ویدئو
(last modified 1399-12-25T11:17:38+00:00 )
حوت 25, 1399 15:47 Asia/Kabul

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد، الحاق سامانه‌های بومی به نیروی دریای سپاه پیشرفت های قابل توجهی در حوزه جنگ الکترونیک این نیرو ایجاد خواهد کرد.

به گزارش رادیو دری،  سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (دوشنبه)  در آیین الحاق تجهیزات جنگ الکترونیک به نیروی دریایی سپاه گفت: با بهره گیری از این سامانه های بومی که قابلیت پایش سیگنال های دشمن را دارند، توان عملیاتی نیرو در این حوزه بیش از پیش ارتقا می یابد.

دریادار تنگسیری افزود :  تجهیزات بومی حوزه سایبر و جنگ الکترونیک که با بهره گیری از دانش و توانمندی فرزندان این مرز و بوم ساخته شده اند به سازمان رزم نیروی دریایی سپاه افزوده می شود.

آیین الحاق تجهیزات موشکی به نیروی دریایی سپاه صبح امروز(دوشنبه) با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ پاسدار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی از فرماندهان و مسئولین عالی رتبه نیروهای مسلح برگزار شد.

در این مراسم سامانه ها و تجهیزات موشکی با قابلیت ها و ویژگیهای عملیاتی جدید اعم از شلیک دقیق از عمق و محل های پدافند غیرعامل، پرتاب مین در بردهای مختلف، شلیک 360 درجه، شلیک در حال حرکت، قدرت مقابله با جنگ الکترونیک و افزایش برد و توان تخریب به سازمان رزم نیروی دریایی سپاه الحاق شد. 

کلیدواژه