حمل 05, 1400 11:57 Asia/Kabul
  • ایجاد مجموعه صنعتی در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران
    ایجاد مجموعه صنعتی در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران

رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، از ایجاد یک مجموعه صنعتی برای طراحی و ساخت شبیه سازها در سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع خبر داد.

امیر  دریادار " امیر  رستگاری " رئیس  سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، در گفتگو با ایرنا  از ایجاد یک مجموعه صنعتی برای طراحی و ساخت شبیه سازها در سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع خبر داد و گفت: انواع شناورهایی که تولید می شود سامانه شبیه ساز آن را هم تولید می‌کنیم.

امیر " دریادار رستگاری " با بیان اینکه امروز به بسیاری از کشورهای هم پیمان و دوست تسلیحات صادر می‌کنیم،  افزود: در حوزه دریایی شناورهایی صادر کردیم که موشک‌های ساخت سازمان هوافضای وزارت دفاع روی آنها نصب شده است.

دریادار رستگاری همچنین گفت: موشک‌هایی که ساخته شده هم رادار گریز هستند، هم قدرت تخریب و دقت بسیار بالایی دارند و هم به سرعت آماده‌سازی می‌شوند.

دریادار رستگاری با اشاره به استفاده از تسلیحات ساخت ایران در مبارزه با گروه تروریستی داعش در عراق گفت:  کشورهای به اصطلاح هم‌پیمان عراق در جریان آغاز اقدامات  داعش خود را عقب کشیدند.

به گفته دریادار رستگاری: این تسلیحات  ساخت ایران بود که با فرماندهی سردار  سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی   در خدمت بسیج مردمی و نیروهای مسلح عراق قرار گرفت و با همین تسلیحات جلوی موج حمله اولیه داعش گرفته شد.

 

کلیدواژه