حمل 16, 1400 08:29 Asia/Kabul
  • رئیسی : سیاست روشن جمهوری اسلامی ایران در قبال آمریکا لغو تمامی تحریم‌ها است
    رئیسی : سیاست روشن جمهوری اسلامی ایران در قبال آمریکا لغو تمامی تحریم‌ها است

رئیس قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد، سیاست روشن و راهبرد جمهوری اسلامی ایران در قبال آمریکا لغو تمامی تحریم‌ها است.

به گزارش رادیو دری، " سید ابراهیم رئیسی " رئیس قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه  با اشاره به تعیین راهبرد ایران در قبال پرونده هسته‌ای از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی  گفت: امروز سیاست روشن و راهبرد جمهوری اسلامی ایران  در قبال آمریکا این است که آمریکایی ها  باید تمام تحریم‌ ها را لغو کنند.

رئیسی  به مناسبت هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) در جمع مدیران و کارکنان وزارت اطلاعات حضور یافت و  افزود: جمهوری اسلامی ایران راستی‌ آزمایی انجام می دهد و سپس به تعهدات برجامی باز می گردد. 

رئیس قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران، همچنین گفت:  آمریکایی‌ها همواره دنبال برنامه‌های استکباری  نسبت به ملت ایران بوده‌اند و اگر امروز مدعی خلاف این رویه هستند باید در عمل این مسئله مشخص شود.

رئیسی تاکید کرد،  تاکید  رهبر معظم انقلاب اسلامی  در راستای حفظ عزت و غرور ملی است که دشمن می‌خواهد آن را مخدوش کند اما  با تبعیت از این راهبرد نباید اجازه دهیم دشمن به هدفش برسد.

رئیس قوه قضاییه، نامگذاری سال ۱۴۰۰ به عنوان سال  " پشتیبانی از تولید و مانع‌زدایی‌ها " را نامگذاری هوشمندانه مبتنی بر نیاز کشور دانست و گفت :  که همه بخش های  نظام از جمله وزارت اطلاعات باید برای تحقق این شعار وارد عمل شود.

 

کلیدواژه