ثور 17, 1400 09:42 Asia/Kabul
  • آیت الله نوری همدانی: رژیم صهیونیستی نفس‌های پایانی خود را می‌کشد
    آیت الله نوری همدانی: رژیم صهیونیستی نفس‌های پایانی خود را می‌کشد

آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید در قم شامگاه پنجشنبه در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس با بیان اینکه قدس پاره قلب جهان اسلام و اسرائیل غده سرطانی منطقه است، گفت: رژیم صهیونیستی نفس‌های پایانی خود را می‌کشد.

به گزارش رادیودری، وی در این پیام آورده است: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روزجهانی قدس یادگار امام راحل جهت اعلام انزجار از رژیم غاصب و کودکش اسرائیل و همبستگی با ملت مظلوم فلسطین است.

این پیام می افزاید: بر همه مسلمان واجب و لازم است انزجار خود را نسبت به این رژیم غیرمشروع اعلام داشته و از قدس شریف حمایت نمایند و لازم است ملت‌های آزادیخواه جهان با همبستگی و اتحاد به عمر صهیونیست پایان داده و یک دولت مستقل متکی با آرای خود مردم فلسطین تشکیل دهند.

این مرجع تقلید افزود: سران استکبار و ایادی منطقه ای آنان بدانند که دیگر حمایت‌هایشان نمی‌تواند جان صهیونیست را که نفس پایانی را می‌کشد زندگی مجدد دهد و بدانند طرح عادی سازی با این رژیم به جز رسوایی و ذلت ثمره دیگری نخواهد داشت.

آیت الله نوری همدانی تاکید کرد: امسال همانند سال قبل به جهت ویروس منحوس کرونا امکان حضور و تجمع و راهپیمایی  وجود ندارد  اما همه باید به هر طریق ممکن نفرت خود را از صهیونیست اعلام و حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین بیان نمایند.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به ابتکار امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران روز جهانی قدس نام‎گذاری شده ‏است.‏

روز جمعه 7می 2021 مصادف با 24 رمضان 1442 برابر با 17ثور روز جهانی قدس است.

کلیدواژه