ثور 17, 1400 15:52 Asia/Kabul
  • نماینده جنبش حماس در ایران: مقاومت مردم فلسطین از سنگ به موشک رسیده است
    نماینده جنبش حماس در ایران: مقاومت مردم فلسطین از سنگ به موشک رسیده است

نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در ایران گفت: مقاومت مردم فلسطین از سنگ به موشک پیشرفت کرده و اکنون تهدیدی برای رژیم صهیونیستی است.

به گزارش رادیودری، «خالد القدومی» نماینده جنبش حماس در ایران روز جمعه افزود: مردم فلسطین شاهد یک مقاومت همه‌جانبه از جمله تشکیل پیمان‌های راهبردی بین دوستان و برادران‌مان در جنبش مقاومت و در صدر آنها جمهوری اسلامی ایران هستند.

نماینده جنبش حماس در ایران درباره تلاش برخی از کشورها برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی گفت: این گونه سیاست‌های خائنانه بیانگر اخلاق، دین و فرهنگ منطقه نیست.

قدومی با بیان اینکه پشت پرده همه اتفاقات از جمله انفجار در تاسیسات هسته نطنز در ایران و ترور بعضی از دانشمندان منطقه، رژیم صهیونیستی است، تصریح کرد: آنها با انجام این اقدامات هدفی جز اختلال در امنیت و ایجاد مانع بر سر راه مردم منطقه در تعیین سرنوشت خود و محروم کردن آنها از علم و تکنولوژی که حق همه بشریت است، ندارند.

نماینده جنبش حماس در ایران گفت: براساس سخنان امام خمینی (ره) که فرمودند: «اسرائیل یک غده سرطانی است و باید ریشه‌کن شود»، باید این انگل صهیونیستی که وارد خون فلسطینی‌ها شده است را از بین ببریم.

قدومی درباره رویکرد و حمایت ایران از آرمان فلسطین تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با یاری کردن جنبش‌های مقاومت در فلسطین از جمله جنبش حماس و جنبش جهاد اسلامی، همواره در کنار مردم فلسطین بر ضد رژیم صهیونیستی بوده است.

امروز جمعه 7می 2021 (17 اردیبهشت/ثور 1400) مصادف با 24 رمضان 1442 روز جهانی قدس است.

کلیدواژه