ثور 23, 1400 07:04 Asia/Kabul
  • شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی: فلسطین باید از لوث وجود صهیونیست‌ ها پاک شود
    شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی: فلسطین باید از لوث وجود صهیونیست‌ ها پاک شود

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای تاکید کرد، فلسطین از بحر تا نهر باید هر چه سریعتر از لوث وجود صهیونیست‌ها پاک شود.

به گزارش رادیودری، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جمهوری اسلامی ایران، در بیانیه ای جنایات گسترده و حملات وحشیانۀ رژیم اشغالگر قدس علیه فلسطینیان مظلوم و بی گناه، را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است،  حملات وحشیانه دژخیمان رژیم جلاد و کودک‌کش صهیونیستی به مسجد الاقصی و قتل عام و کشتار بی رحمانه و به شهادت رساندن جمعی از زنان و مردان و کودکان بی دفاع  فلسطینی  ماهیت پلید و شیطانی رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان خبیث آن را آشکارتر از گذشته ساخت.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جمهوری اسلامی ایران، در این بیانیه تاکید کرد، طرح معاملۀ دروغین قرن و الحاق کرانه باختری و همچنین تلاش برای تبدیل قدس به‌عنوان پایتخت رژیم جعلی اسرائیل، همه خواب‌وخیال‌هایی هستند که صهیونیست‌ها به گور خواهند برد.

در این بیانیه آمده است، نابودی اسرائیل و جبهه ظلم و استکبار با مبارزه و جهاد تحقق‌یافتنی است و ملت فلسطین ثابت‌قدم و استوار همچنان در مسیر مقاومت و ایستادگی حرکت می‌کند؛ و این یعنی پایان اسرائیل نزدیک است و روز محاکمه و مجازات این جانیان ضد بشریت به‌زودی فرا خواهد رسید.

قدس اشغالی و برخی دیگر از شهرهای فلسطین طی روزهای گذشته شاهد درگیری نظامیان صهیونیست با تظاهر کنندگان و نمازگزاران فلسطینی در اعتراض به ادامه جنایات رژیم صهیونیستی و طرح‌های این رژیم  برای یهودی‌سازی قدس وتصاحب محله «الشیخ جراح» و اخراج فلسطینی‌ها بوده است.

دور جدید حملات رژیم صهیونیستی به باریکه غزه  نیز از روز دوشنبه آغاز شده است.

کلیدواژه