جوزا 06, 1400 08:42 Asia/Kabul
  • برگزاری مراسم قرعه‌کشی برنامه‌های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ایران
    برگزاری مراسم قرعه‌کشی برنامه‌های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ایران

مراسم قرعه‌کشی برنامه‌های قانونی تبلیغات نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 ایران، در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد.

به گزارش رادیو دری،  هفت نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران  چهارشنب ه‌شب در  مراسم قرعه‌کشی به طور عادلانه از حق تبلیغات و ارائه برنامه‌های خود در شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران  بر اساس جداول پخش برنامه‌ها آگاه شدند.

در این مراسم قرعه‌کشی، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن رضایی، علیرضا زاکانی، سید ابراهیم رئیسی، محسن مهرعلیزاده، عبدالناصر همتی، سعید جلیلی به ترتیب روز و ساعت خود را برای شرکت در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی شناختند.

نماینده نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اسلامی 1400، رئیس و اعضای ستاد انتخابات وزارت کشور و رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران  در مراسم قرعه‌کشی  حضور داشتند. 

"عبدالعلی علی‌عسکری "  رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران  در این مراسم گفت :  سازمان صدا و سیما  در عرصه انتخابات بی‌طرف است و امکانات این سازمان به طور مساوی در اختیار نامزدهاست. 

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه مردم ایران نقش اساسی در اداره کشور دارند ابراز امیدواری کرد، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، زمینه‌ساز اقتدار و وحدت ملت ایران باشد. 

علی‌عسکری تصریح کرد، جمهوری اسلامی ایران در طول حیات خود همواره با مراجعه به آرای مردم، نهادهای خود را شکل داده است و این مردم هستند که ریل‌گذاری و تصمیم‌گیری‌های اساسی را برای اداره کشور انجام می‌دهند.

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران  تاکید کرد، ملت ایران در انتخابات پیش‌رو با رای دادن، اقتدار و عظمت خود را یکبار دیگر در برابر ابرقدرت‌ها و دشمنان انقلاب اسلامی نشان دهند. 

کلیدواژه