نمایندگی ایران در اتحادیه اروپا: مصونیت اسرائیل از مجازات نباید ادامه پیدا کند
(last modified 1400-03-07T05:35:10+00:00 )
جوزا 07, 1400 10:05 Asia/Kabul
  • نمایندگی ایران در اتحادیه اروپا: مصونیت اسرائیل از مجازات نباید ادامه پیدا کند
    نمایندگی ایران در اتحادیه اروپا: مصونیت اسرائیل از مجازات نباید ادامه پیدا کند

نمایندگی ایران در اتحادیه اروپا، در پیامی نوشت مصونیت اسرائیل از مجازات نباید ادامه پیدا کند.

به گزارش رادیو دری، نمایندگی ایران در اتحادیه اروپا در پیامی توئیتری  با انتقاد از سکوت غرب در مقابل جنایات صهیونیست‌ها نوشت مصونیت اسرائیل از مجازات نباید  ادامه پیدا کند. 

نمایندگی ایران در اتحادیه اروپا، در این  پیام توییتری نوشت: در حمله اخیر اسرائیل به غزه، بیش از ۶۰ کودک جان خود را از دست دادند.

در این پیام آمده است، جرایم جنگی و جرایم علیه بشریت اسرائیل به طور گسترده‌ای در  نهادهای بین‌المللی به اثبات رسیده است.

نمایندگی ایران در اتحادیه اروپا، در ادامه با انتقاد از فقدان اقدام مستحکم اروپا و غرب علیه رژیم صهیونیستی تصریح کرد:  قهرمان‌های خودخوانده حقوق بشر  چشمان خود را بر روی جنایات اسرائیل بسته اند در حالیکه دادگاه افکار عمومی جهان، اسرائیل و حامیان ساکت آن را  مسئول می‌داند.

پیش از این نیز، «میک والاس» نماینده ایرلند در پارلمان اروپا در پیامی که در صفحه توییتر خود منتشر کرد، با انتقاد از رویکرد دوگانه اتحادیه اروپا در قبال جنایت صهیونیست‌ها نوشت که این اتحادیه نمی‌ خواهد درباره نسل کشی اسرائیل صحبت کند.

رژیم صهیونیستی، سرانجام پس از ۱۲ روز حمله به باریکه غزه به ناچار حاضر به پایان دادن موج جدید توحش خود علیه مردم مظلوم فلسطین شد.

این اقدام تل آویو پس از آن صورت گرفت،  که نیروهای مقاومت جنبش حماس و جهاد اسلامی موفق شدند روزانه صدها موشک به سرزمین های اشغالی شلیک کرده و این رژیم را به پذیرش توقف درگیری ها مجبور سازند.

کلیدواژه