رحیم زاده: پدافند هوایی در تجهیزات و آموزش، پیشرفت‌های بسیار خوب داشته است
(last modified 1400-03-25T10:31:46+00:00 )
جوزا 25, 1400 15:01 Asia/Kabul
  • رحیم زاده: پدافند هوایی در تجهیزات و آموزش، پیشرفت‌های بسیار خوب داشته است
    رحیم زاده: پدافند هوایی در تجهیزات و آموزش، پیشرفت‌های بسیار خوب داشته است

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌ الانبیاء (ص) تاکید کرد، در دو بُعد به روزرسانی تجهیزات پدافند هوایی و آموزش متخصصان، پیشرفت‌های بسیار خوبی به‌دست آمده است. 

"امیر سرتیپ قادر رحیم‌زاده"  فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌ الانبیاء ( ص) در گفت وگو با خبرگزاری ایران‌پرس  گفت:  سامانه‌های هوایی ازجمله سامانه کشف، سامانه درگیری، سامانه عملیاتی، سامانه جمع‌آوری و سامانه‌های جنگ الکترونیک متناسب با تهدیدها به روزرسانی شده است.   

امیر سرتیپ رحیم‌‍زاده افزود: یکی از کارهایی که پدافند هوایی کشور انجام می‌دهد، رصد و پایش همه فعالیت‌ ها در منطقه است و سپس آماده‌ سازی و ارتقای تجهیزات پدافند هوایی متناسب با تهدیدها در دستور کار پدافند هوایی قرار دارد.  

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌ الانبیاء ( ص)  همچنین گفت:  با استفاده از ظرفیت نخبگان، اندیشمندان و دانشمندان جوان ایرانی، دقیق‌ترین سامانه‌های موشکی و راداری در شرایط تحریم در ایران تولید می‌شود.   

امیر سرتیپ رحیم‌‍زاده همچنین  گفت:  نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در شرایط تحریم به بالاترین پیشرفت‌ها دست یافته اند و به طور واقعی شعار "ما می‌توانیم" را محقق کرده اند. 

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌ الانبیاء ( ص)  خاطر نشان کرد: سامانه‌های پدافند هوایی در ایران به صورت شبکه‌ای با هم متصل هستند و این مهم، امنیت و اقتدار را در آسمان ایران تضمین کرده است.  

امیر سرتیپ رحیم‌‍زاده تصریح کرد، سامانه‌های پدافند هوایی در ایران شبکه‌ محور است و همه فرمان‌ها از طریق شبکه و با مسیرهای ارتباطی بسیار مطمئن صادر می‌شود.

عملکرد موفق پدافند هوایی در حفاظت از حریم هوایی ایران

کلیدواژه