سرلشکر سلامی: ملت ایران با هر رأی خود دشمن را موشک باران می‌کنند
(last modified 1400-03-28T11:59:31+00:00 )
جوزا 28, 1400 16:29 Asia/Kabul
  • سرلشکر سلامی: ملت ایران با هر رأی خود دشمن را موشک باران می‌کنند
    سرلشکر سلامی: ملت ایران با هر رأی خود دشمن را موشک باران می‌کنند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن با مدل جنگ به نبرد و مقابله با این انتخابات پرداخته است، اما مردم شریف و عزیز ایران اسلامی دشمن را با آراء خود موشک‌باران خواهند کرد.

به گزارش رادیو دری به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز جمعه در حاشیه نشست قرارگاه انتظامی امام علی (ع) (تامین نظم و امنیت انتخابات ۱۴۰۰) افزود: ملت بزرگ ایران با مشارکت گسترده در انتخابات همه آرزو‌ها و رویا‌های شوم دشمنان را خنثی می کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین با بیان اینکه امنیت و سلامت یکی از ارکان مهم انتخابات در کشور است،تصریح کرد: بیش از ۱۳۰ هزار نفر از نیروی‌های بسیج و همه فرماندهان سپاه استانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کار برقراری امنیت انتخابات را در کنار نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران انجام می دهند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌ جمهوری ایران، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، نخستین میان‌دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی  و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری امروز (جمعه) در حال برگزاری است. 

کلیدواژه