اسد 03, 1400 12:20 Asia/Kabul
  • ارتقا تجهیزات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران متناسب با دانش روز و تهدیدات
    ارتقا تجهیزات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران متناسب با دانش روز و تهدیدات

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، تاکید کرد تجهیزات نیروهای مسلح متناسب با دانش روز و تهدیدات دشمن ارتقا یافته است.

به گزارش  رادیو دری، "  امیر دریادار حبیب الله سیاری"  معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران  امروز یکشنبه گفت :  تجهیزات  نیروهای مسلح نوین و کارآمد هستند.

 امیر دریادار سیاری، افزود :  امروز یکی از وظایف مهم  این است که نسبت به تضمین آینده کشور احساس مسئولیت کنیم و تلاش و کوشش لازم را در این رابطه داشته باشیم.

 دریادار سیاری در ادامه با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نیروهای موفق و سرافرازی هستند، گفت :  نیروهای مسلح ایران هشت سال دفاع مقدس را با سرافرازی پشت سر گذاشتند و امروز دارای آنچنان توانی هستند که هیچ دشمنی اجازه تحرک و تعرض به تمامیت ارضی کشور را به خود نمی دهد.
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت :  ارتش در راستای ماموریت های ذاتی خود یعنی حفظ تمامیت ارضی، دفاع از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  باید همواره مؤلفه های توان رزم را در خود رشد و ارتقا دهد تا در برابر تهدیدات آینده با اطمینان کامل توان پاسخگویی به دشمنان را داشته باشد.
معاون هماهنگکننده ارتش افزود: امروز باید به سطحی از توان بازدارندگی و رشد و بالندگی برسیم که هیچ دشمنی حتی فکر تجاوز به این مرز و بوم را به ذهن خود راه ندهد.

دریادار سیاری تاکید کرد : دنیا امروز درمورد  توانمندی های جمهوری اسلامی ایران حساب باز می کند و به عنوان یک ملت سرافراز انقلابی در سطح دنیا مطرح هستیم.

دریادار سیاری: امنیت کشور و دفاع از تمامیت ارضی در برابر تهدیدها تعطیل‌بردار نیست

کلیدواژه