میزان 01, 1400 17:08 Asia/Kabul
  • رهبر معظم انقلاب اسلامی: خون مطهّر شهدا حقانیت جمهوری اسلامی را بر جبین تاریخ ثبت کرد
    رهبر معظم انقلاب اسلامی: خون مطهّر شهدا حقانیت جمهوری اسلامی را بر جبین تاریخ ثبت کرد

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت روز تجلیل‌ از شهیدان‌ و ایثارگران تصریح کردند: خون مطهّر شهدا حقانیت جمهوری اسلامی را بر جبین تاریخ ثبت کرد.

به گزارش رادیودری به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی، در پیام روز پنجشنبه حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌ مناسبت‌ روز تجلیل‌ از شهیدان‌ و ایثارگران‌ دفاع‌ مقدس‌ آمده است: هفته دفاع مقدس، مزین به نام و یاد شهیدان عالیمقام است. فداکاری مخلصانه‌ی آنان و دیگر ایثارگران، پیروزی را به ملت ایران هدیه کرد و خون مطهّر آنان حقانیت جمهوری اسلامی را بر جبین تاریخ ثبت کرد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی افزودند: این درس بزرگ آن اسوه‌های ایثار است؛ هرجا تلاش مخلصانه باشد پیروزی و سربلندی نیز هست؛ ملت ایران این یادگار ارجمند را هرگز از خاطر نخواهد برد.

حضرت آیت الله خامنه ای تصریح کردند: سلام خدا بر شهیدان و بر شهیددادگان و بر همه‌ی ایثارگران و بر پیشوای آنان امام روح‌الله.

ارتش متجاوز رژیم صدام، دیکتاتور معدوم عراق 31 شهریور/سنبله سال 1359 مصادف با 22 سپتامبر 1980، تهاجم گسترده‌ای را با به کارگیری انواع جنگ‌افزارها علیه ایران آغاز کرد؛ 31 شهریور/سنبله در تقویم ایران، آغاز هفته دفاع مقدس است.

پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران

کلیدواژه